شناسهٔ خبر: 67543653 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

پیام تبریک رئیس جهاددانشگاهی به رئیس‌جمهور منتخب

رئیس جهاددانشگاهی در پیامی انتخاب مسعود پزشکیان را به عنوان رئیس‌جمهور منتخب ملت بزرگ جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، در پیام حسن مسلمی نائینی، رئیس جهاددانشگاهی به مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب ملت بزرگ جمهوری اسلامی ایران آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

برادر گرانقدر جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان

رئیس‌جمهور منتخب ملت بزرگ جمهوری اسلامی ایران 

انتخاب جنابعالی را از سوی ملت متدین، سرافراز  و وظیفه‌شناس ایران اسلامی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صمیمانه تبریک عرض می‌کنم. امیدوارم به فضل الهی و هدایت‌های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و یاری مردم عزیز کشورمان فصل جدیدی برای ساختن وطن عزیزمان آغاز شود.

حضور هوشمندانه مردم متعهد و میهن‌دوست در پای صندوق‌های رأی بار دیگر مردم‌سالاری دینی را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشت و بی تردید پیروز اصلی این میدان، مردم بزرگوار کشورمان هستند.

اکنون دوران رقابت‌ها به پایان رسیده است و همه باید با همدلی و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها، توان خود را در مسیر پیشرفت کشورمان در سال جهش تولید با مشارکت مردم، قرار داده و بدون تردید نهاد کم مؤونه، خلاق و پربازده جهاددانشگاهی که رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) از آن به‌عنوان یکی از ستون‌های علمی انقلاب اسلامی یاد می‌کنند، همچون گذشته به عنوان نهاد معین دولت‌های مستقر و با عزم جهادی جوانان مؤمن، عالم و انقلابی خود، برای اجرای سیاست‌های حوزه‌های علم و فناوری و فرهنگی دولت منتخب مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت به‌ویژه رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی و همه شهدای اسلام و انقلاب، یقین دارد که مردم و دلسوزان نظام که تلاش در مسیر ایران قوی را سرلوحه حرکت و اقدام خود قرار داده‌اند، همواره مشمول نصرت فراگیر الهی قرار خواهند گرفت.

و من الله التوفیق 
حسن مسلمی نائینی
رئیس جهاددانشگاهی

انتهای پیام

نظر شما