شناسهٔ خبر: 67542747 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در تهران

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو با اقدام به موقع پلیس خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مهر، سرهنگ محمد افشار سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: طی روز گذشته مأموران کلانتری ۱۴۱ شهرک گلستان حین گشت زنی در محدوده بلوار "کوهک" به یک دستگاه خودرو ۲۰۶ که در حال پرسه زنی بود مشکوک شدند.

وی افزود: جهت بررسی بیشتر پیش از هر اقدامی خودرو مذکور را متوقف کرده و پس از بررسی‌های پلیسی مشخص شد که موتور خودرو فوق تعویض شده و بعد از استعلام اصالت خودرو مشخص شد که موتور نصب شده بر روی آن متعلق به خودرو ۲۰۷ بوده است.

سرهنگ افشار ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی مأموران مشخص شد که خودرو ۲۰۷ ذکر شده در سال گذشته مورد سرقت قرار گرفته که پس از بررسی‌های بیشتر، متهم به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو و اوراق کردن آن به همراه دو نفر از همدستان خود اعتراف کرد که در این راستا شناسایی و دستگیری دو متهم دیگر در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی شکات و مالباختگان در اختیار مقامات قضائی قرار گرفت.

سرهنگ محمد افشار در آخر بیان داشت: شهروندان با رعایت هشدارهای پلیسی و ایمن کردن خودروهای خود و عدم پارک خودرو در محل‌های تاریک و خلوت از وقوع این نوع سرقت‌ها جلوگیری کنند.

نظر شما