شناسهٔ خبر: 67542612 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هاشمی: قهرمانان اولویت ما هستند/ قایقرانان مشکل خوابگاه ندارند

تهران- ایرنا- وزیر ورزش و جوانان گفت: همه وظیفه دارند به قهرمانان و ورزشکاران خدمات بدهند، زیرا آنها اولویت ما هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش عصر شنبه ایرنا، کیومرث هاشمی در جریان بازدید از اردوی تیم پاراقایقرانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اولین اردویی است که در رشته‌های پارالمپیکی در آن حضور پیدا می کنیم. از قبل برنامه داشتیم تا از اردوهای تیم‌های اعزامی به المپیک و پارالمپیک بازدید کنیم که این پروسه از هفته گذشته آغاز شد.

وی افزود: پاراقایقرانی ۲ نماینده در پارالمپیک پاریس دارد و امروز آمدیم تا با نظرات و مشکلات آشنا شویم. شرایط خوبی موجود است و بچه ها آماده مسابقات پارا می‌شوند.

هاشمی اضافه کرد: شرایط دریاچه آزادی نسبت به سال گذشته فوق العاده است. البته مشکلاتی نیز مطرح شد و ما پیگیری خواهیم کرد تا ورزشکاران دغدغه‌ای نداشته باشند.

هاشمی: قهرمانان اولویت ما هستند/ قایقرانان مشکل خوابگاه ندارند

وزیر ورزش در مورد درخواست ورزشکاران در خصوص قایق و پارو نیز توضیح داد: بله درخواست‌هایی ارائه شد که قول دادیم برای رفع مشکلات کمک کنیم.

وی در مورد خوابگاه قایقرانان نیز گفت: این مساله برای سال قبل است که ما آن زمان به وزارت نیامده بودیم. فدراسیون قایقرانی اکنون با ساخت خوابگاه، مشکل را برطرف کرده و حتی اگر بخواهند از خوابگاه آزادی نیز استفاده کنند، مشکلی نیست. همه وظیفه دارند به قهرمانان و ورزشکاران خدمات بدهند، چراکه آنها اولویت ما هستند.

در این بازدید سیدمحمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش، مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش، علیرضا پسندیده مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی حضور داشتند.

نظر شما