شناسهٔ خبر: 67543363 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

هاشمی: مشکلات ملی‌پوشان پاراقایقرانی را پیگیری می‌کنیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: قرار شد مسائل و مشکلات ملی‌پوشان پاراقایقرانی را پیگیری کنیم تا این عزیزان بدون دغدغه در پارالمپیک شرکت کنند و با دست پر برگردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کیومرث هاشمی در حاشیه بازدید از اردوی دو ملی‌پوش پاراقایقرانی اعزامی به بازی‌های پارالمپیک 2024 پاریس اظهار داشت: این اولین اردویی است که در حوزه پارالمپیک از آن بازدید کردم و این در راستای برنامه‌ریزی است که از قبل صورت گرفته تا به اردوهای تیم‌های ملی سرکشی شود.

 

وی افزود: از هفته گذشته دور جدید بازدیدها از اردوهای تیم‌های اعزامی به المپیک و پارالمپیک را شروع کردیم. ما دو نماینده در رشته پاراقایقرانی برای حضور در پارالمپیک داریم؛ لذا امروز آمدیم تا از نزدیک با فعالیت‌های آنها آشنا شویم و اگر مسائل و مشکلاتی دارند، مطرح کنند. همچنین سهرابیان رئیس فدراسیون نیز نکاتی را مطرح کرد. شرایط خوب است و بچه‌ها در حال تمرین هستند و فعالیت خوبی در حال انجام است. ان‌شاءالله آماده شویم تا بعد از المپیک، بچه‌های پارالمپیکی بروند و مثل همیشه مدال کسب کنند.

وزیر ورزش خاطر نشان کرد: شرایط دریاچه آزادی به نسبت سال گذشته فوق‌العاده است. این دریاچه کمی بی‌آبی داشت و الان آن شرایط وجود ندارد.

هاشمی گفت: ورزشکاران مسائل و مشکلاتی هم داشتند و مطرح کردند که برخی از آنها شخصی بود. قرار شد این مسائل را پیگیری کنیم تا این عزیزان بدون دغدغه در پارالمپیک شرکت کنند و با دست پر برگردند.

وی در واکنش به درخواست قایق از سوی ملی‌پوشان پاراقایقرانی گفت: درخواست‌شان مشخصاً این است که اقلام شخصی خودشان مثل قایق و پارو را بدون عوارض گمرکی وارد کنند که قول دادیم کمک شود تا مشکلات‌شان برطرف شود.

وزیر ورزش در پایان گفت: خوابگاه ورزشکاران از سوی فدراسیون ساخته شده است و اگر مشکلی در این زمینه داشته باشند‌، ما در کنار ورزشکاران هستیم، چون اولویت برای ما ورزشکاران هستند.

انتهای پیام/

نظر شما