شناسهٔ خبر: 67542044 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

محسن رضایی به پزشکیان:

امید دارم که یک «دولت اجماع ملی» پایه‌گذاری کنید تا به عنوان الگویی در دولت‌های بعدی ادامه یابد

محسن رضایی به پزشکیان: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی به مسعود پزشکیان منتخب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تشکیل «دولت اجماع ملی» را پیشنهاد داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، متن پیام محسن رضایی به شرح زیر است:

«برادر گرامی و رزمنده دفاع مقدس

جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان؛ رییس جمهور منتخب ملت ایران

باسلام؛

اعتماد ملت عزیز و فداکار ایران به جنابعالی به عنوان نهمین رئیس جمهور اسلامی ایران را به شما تبریک عرض می کنم. این انتخابات یکبار دیگر ثابت کرد که پیوند ملت و رهبری از یکطرف و تعهد و پایبندی آنها به دستاوردهای انقلاب از جمله مردمسالاری دینی، ناگسستنی و ابدی است و خدای متعال را از این جهت شکر می گوییم.

 با این حال، شرایط داخلی و خارجی کشور، با انبوهی از فرصت‌ها، چالش ها، انتظارات ملی و همچنین مطالبات نظام، رهبری فرزانه انقلاب و دلسوزان کشور همراه است.

به همین جهت، بنده با روحیه، اعتقاد و توانی که از شما به عنوان رزمنده دفاع مقدس و معتقد به مبانی انقلاب و ارزش های دینی- ملی می شناسم، پیشنهاد می دهم و امید دارم که جنابعالی یک «دولت اجماع ملی» حول محور همه ظرفیت ها، شایستگان و دلسوزان در جمهوری اسلامی پایه گذاری کنید تا به عنوان الگویی در دولت های بعدی ادامه یابد.

 در این مسیر، همه نیروهای سیاسی کشور به عنوان یک وظیفه و رسالت ملی نیز می توانند یاری گر جنابعالی برای حل مسائل و پیشرفت کشور باشند.»

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما