شناسهٔ خبر: 67543011 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

محسن رضایی ضمن تبریک؛ خطاب به پزشکیان؛

پیشنهاد می‌دهم و امیدوارم دولت اجماع ملی را پایه‌گذاری کنید

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب مسعود پزشکیان نوشت: امیددارم «دولت اجماع ملی» حول محور همه ظرفیت‌ها، شایستگان و دلسوزان پایه‌گذاری کنید.

صاحب‌خبر -

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محسن رضایی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیامی به رئیس جمهور منتخب تبریک گفت و نوشت: با این حال، شرایط داخلی و خارجی کشور، با انبوهی از فرصت‌ها، چالش‌ها، انتظارات ملی و همچنین مطالبات نظام، رهبری فرزانه انقلاب و دلسوزان کشور همراه است. پیشنهاد می‌دهم و امیددارم که جنابعالی یک «دولت اجماع ملی» حول محور همه ظرفیت‌ها، شایستگان و دلسوزان در جمهوری اسلامی پایه گذاری کنید تا به عنوان الگویی در دولت‌های بعدی ادامه یابد.

متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

برادر گرامی و رزمنده دفاع مقدس

جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان؛ رئیس جمهور منتخب ملت ایران

باسلام؛

اعتماد ملت عزیز و فداکار ایران به جنابعالی به عنوان نهمین رئیس جمهور اسلامی ایران را به شما تبریک عرض می‌کنم. این انتخابات یکبار دیگر ثابت کرد که پیوند ملت و رهبری از یکطرف و تعهد و پایبندی آنها به دستاوردهای انقلاب از جمله مردمسالاری دینی، ناگسستنی و ابدی است و خدای متعال را از این جهت شکر می‌گوئیم.

با این حال، شرایط داخلی و خارجی کشور، با انبوهی از فرصت‌ها، چالش‌ها، انتظارات ملی و همچنین مطالبات نظام، رهبری فرزانه انقلاب و دلسوزان کشور همراه است.

به همین جهت، بنده با روحیه، اعتقاد و توانی که از شما به عنوان رزمنده دفاع مقدس و معتقد به مبانی انقلاب و ارزش‌های دینی- ملی می‌شناسم، پیشنهاد می‌دهم و امیددارم که جنابعالی یک «دولت اجماع ملی» حول محور همه ظرفیت‌ها، شایستگان و دلسوزان در جمهوری اسلامی پایه گذاری کنید تا به عنوان الگویی در دولت‌های بعدی ادامه یابد.

در این مسیر، همه نیروهای سیاسی کشور به عنوان یک وظیفه و رسالت ملی نیز می‌توانند یاری گر جنابعالی برای حل مسائل و پیشرفت کشور باشند.

محسن رضایی

۱۶ تیرماه ۱۴۰۳

نظر شما