شناسهٔ خبر: 67540954 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

پیام درخواست کارکنان صنعت نفت به رئیس جمهور منتخب؛ فعالیت جلیل سالاری در صنعت نفت تداوم یابد

جمعی از کارکنان صنعت نفت ضمن تبریک به آقای دکتر پزشکیان خواستار تداوم استفاده مدیریت مدبرانه آقای مهندس جلیل سالاری شهربابکی در دولت آینده شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  جمعی از کارکنان صنعت نفت ضمن تبریک به آقای دکتر پزشکیان خواستار تداوم استفاده مدیریت مدبرانه آقای مهندس جلیل سالاری شهربابکی در دولت آینده شدند.

در این پیام آمده است: با توجه به وعده‌های جناب آقای دکتر پزشکیان به استفاده از کارشناسان در هر حوزه فارغ از گرایش سیاسی این امید میرود تا از تخصص اقای سالاری در معاونت پالایش و پخش وزارت نفت استفاده شود. جناب آقای مهندس سالاری فردی فراجناحی است که گرچه فعالیت های جزئی انتخاباتی نیز داشته ولی همواره با توجه به وعده‌های داده شده در مناظرات به موفقیت جناب آقای دکتر پزشکیان خوش بین بود و الان نیز این انتظار میرود که این خوش ‌بینی پاسخ داده شود. 

در این نامه همچنین آمده است خبرهایی مبنی بر استفاده افراد بی‌تخصصی همچون امید وطنخواه رییس ستاد انرژی دکتر پزشکیان خوش‌بینی ایجاد شده توسط هواداران دکتر پزشکیان را نابود خواهد کرد. لذا لازم است میدان فعالیت این افراد محدودتر شود تا افراد متخصص مسئولیت‌ها را بر عهده بگیرند.

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما