شناسهٔ خبر: 67657516 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

رصد بازار خودروهای داخلی

سیگنال دلار به قیمت خودرو/ بازار به تعادل رسید+ جدول قیمت

اقتصادنیوز: بررسی بازار خودرو نشان می دهد که قیمت خودروهای پرطرفدار و داخلی امروز هم نوسان کاهشی داشته و از شدت افت قیمت کاسته شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز،‌ ارزیابی بازار نشان می‌دهد حفظ تعادل در بازار به دلیل تعطیلات پیش روی بنگاه‌‌ها یکی از دلایلی است که موجب شده تا بازار نوسان اندک داشته باشد و از ریزش قیمت در بازار جلوگیری شود.

فعالان بازار یکی از دلایلی که موجب شده تا بازار شکل و شمایلی نوسانی به خود گیرد را به کاهش قیمت دلار و ثبات سایر بازارهای موازی مانند طلا و سکه نسبت می‌دهند. از سوی دیگر انتظار برای تشکل دولت چهاردهم و سیاست‌های دولت آینده نیز بر نوسان قیمت بازار خودرو اثر داشته است.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «دنا پلاس توربو اتومات»، «پژو207 پانوراما اتوماتیک»، «هایماS7»، «تارا اتوماتV2»، «پژو پارس LX» و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت. بر اساس گزارش خبرنگار اقتصادنیوز، «دنا پلاس توربو اتومات» در بازار امروز 930 میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر با بررسی بازار می‌‌توان گفت «پژو 207 اتوماتیک موتورU5P » مدل 1402 هم 980 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و شکل کاهشی داشت. به گزارش اقتصادنیوز، «هایما  S7پلاس» هم یک میلیارد و 650 میلیون تومانی ماند. ارزیابی‌ها همچنین نشان می دهد امروز «تارا V2 اتومات» مدل 1402 در بازار 905 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افت قیمت داشت. «رانا پلاس» هم بدون تغییر در بازار 625 میلیون تومان قیمت خورد. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو «پژو پارسLX» هم امروز کاهش قیمت داشت و 840 میلیون تومانی شد.

اقتصاااد 23

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا، امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR»،«کوییک دنده‌ایS»، «اطلس» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند. از سوی دیگر امروز «شاهینG» در بازار 735 میلیون تومانی شد. خانواده کوییک هم امروز کمی شکل کاهشی داشتند و با این شرایط «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار 412 میلیون تومان قیمت خورد و «کوییک دنده‌ایS» هم 408 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. به گزارش اقتصادنیوز، ارزیابی بازار همچنین نشان می‌دهد «تیبا هاچ‌بکEX» هم امروز قیمت‌گذاری نشد به گفته فعالان بازار توقف تولید این خودرو موجب شده تا در بازار کشف قیمت نشود . بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم در بازار 425 میلیون تومان قیمت‌ خورد و قیمت «اطلس» هم با کاهش در بازار 540 میلیون تومانی شد.

اقتصاد 23

نظر شما