شناسهٔ خبر: 67540719 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

عینک جدید شیائومی، مخصوص کسانی است که زیاد به مانیتور نگاه می‌کنند

صاحب‌خبر -

عینک های جدید شیائومی میجیا با بدنه تیتانیومی مقاوم، وزن کم و طراحی پیشرفته لنزها خستگی چشم را در استفاده طولانی‌مدت کاهش می‌دهند.

شیائومی روز گذشته عینک جدید «MIJIA Anti-Blue Light Glasses Pro» را در کشور چین رونمایی کرد. این عینک جذاب و زیبا در سه طراحی مختلف معرفی شده و از بدنه و دسته‌ای از جنس تیتانیوم (آلیاژ تیتانیوم بتا) ساخته شده است. همچنین طراحی لنزهای این عینک نیز با ظرافت و دقت فراوانی انجام شده تا به سلامت چشم افرادی که زیاد با کامپیوتر  سر و کار دارند کمک بیشتری کند.

عینک جدید شیائومی میجیا چگونه از چشم ما محافظت خواهد کرد؟

به‌ادعای شیائومی در ساخت این عینک های جدید از فناوری جدید «ورق حرفه‌ای ضد تابش نور آبی» استفاده شده که عملکرد آن به‌مراتب بهتر از استاندارد کنونی این صنعت در کشور چین است. این عینک‌ها به‌خوبی قادر به محافظت از چشم در برابر نور آبی و کاهش خستگی آن در اثر نگاه کردن درازمدت به صفحه نمایش هستند.

عینک جدید MIJIA عینک جدید MIJIA

عینک‌های حرفه‌ای جدید میجیا همچنین با بهره‌گیری از کریستال‌های فونونیک برای محافظت از لنزها دوام فوق‌العاده بالا و وزن بسیار کمی دارند. بعلاوه، دوام آن‌ها نیز ده برابر بیشتر از لنزهای معمولی رزین آکریلیک است و می‌تواند در برابر سایر آسیب‌های فیزیکی نیز مقاومت بیشتری داشته باشد.

همچنین دسته و بدنه این عینک نیز از آلیاژ تیتانیوم بتا ساخته شده که مقاومت فوق‌العاده‌ای در برابر خوردگی و ضربه دارد. همچنین وزن سبک آن‌ها هم باعث می‌شود که کمترین فشار به گوش کاربر وارد شود. علاقمندان به این عینک همچنین می‌توانند آن را در سه مدل مربعی، دایره‌ای و ابرویی (ضخیم در قسمت بالا) خریداری کنند.

عینک جدید شیائومی عینک جدید شیائومی

سطح شیشه این عینک شیائومی نیز توسط پوششی 24 لایه‌ای پوشیده شده که 20 تا از آن‌ها از ورق‌های خاص ضد بازتاب نور بهره می‌برند. این ورق‌ها ضمن آن که میزان عبور نور را به‌طور قابل توجهی کاهش می‌دهند، میزان بازتاب نور را هم کمتر کرده و میدان دید روشن‌تر و شفاف‌تری را رقم خواهند زد.

عینک ضد نور میجیا عینک ضد نور میجیا

این عینک جدید با قیمت تنها 30 دلار به بازار عرضه شده؛ هرچند که هنوز مشخص نیست آیا کاربران سایر نقاط دنیا به جز چین نیز قادر به استفاده از آن‌ها خواهند بود یا خیر.

در گجت نیوز بخوانید:
این عینک هوشمند صوتی شیائومی کمتر از ۶ میلیون تومان قیمت دارد! متا با کمک ری بن، خاص‌ترین عینک هوشمند خود را راهی بازار کرد عینک هوشمند هواوی Eyeware 2 با یک اسپیکر روگوشی و شارژدهی طولانی معرفی شد

برچسب‌ها:

نظر شما