شناسهٔ خبر: 67620257 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

برچسب‌ها نظر شما آخرین اخبار وبگردی

جدایی زوج خبرساز فوتبال تایید شد!

واندا نارا، مدل مشهور آرژانتینی، تایید کرد که از مائورو ایکاردی جدا شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین؛ واندا نارا و مائورو ایکاردی دوباره از هم جدا شده‌اند. این خبر که دیروز در رسانه‌ها به عنوان شایعه مطرح شده بود، توسط این مدل آرژانتینی تایید شد.

به نقل از ورزش سه او با مجله پومریجیو آمه‌ریکا مصاحبه کرده و توضیح داد:"بله، من جدا شده‌ام، به دلایل شخصی و سلامتی‌ام، دوباره جدا شده‌ام."

بحران در رابطه این زوج در سال 2021 آغاز شد که از یکدیگر جدا شدند و سپس به دلیل بیماری واندا، ایکاردی دوباره با او ازدواج کرد.

آنا روزنفلد، وکیل واندا، این خبر را تایید کرده است. او درباره اخبار جدایی این زوج عنوان کرد: "واندا همه چیز را گفته است. آن‌ها از هم جدا شده‌اند. سند طلاق هنوز امضا نشده است."

مائورو ایکاردی که برای شروع تمرینات پیش فصل با گالاتاسرای به ترکیه بازگشته، هنوز هیچ اظهار نظری در این مورد نداشته است. در مقابل واندا در آرژانتین مانده و قرار است یک برنامه جدیدی را ضبط کند.

به گفته منابع متعدد آرژانتینی، این واندا بود که از شوهرش درخواست طلاق کرد. این در اولین جدایی آن‌ها در سال 2021 هم اتفاق افتاده بود.

ظاهراً واندا تصمیم گرفته به همراه پنج فرزندش در آرژانتین بماند و به زندگی‌اش ادامه دهد.

این زوج اولین بار در ژوئن 2014 با یکدیگر ازدواج کرده بودند که به دلیل شایعات خیانت ایکاردی، از هم جدا شدند و سپس در نوامبر 2024 دوباره با هم ازدواج کردند.

برچسب‌ها:

نظر شما