شناسهٔ خبر: 67620575 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایتنا | لینک خبر

بنا بر تازه‌ترین شایعات

اپل واچ سری 10 دارای نمایشگر بزرگ‌تری خواهد بود

ایتنا - به گفته گورمن، «اپل در توسعه فناوری این قابلیت‌ها با مشکلات جدی مواجه شده است». به عنوان مثال، پایش آپنه خواب متکی بر اندازه‌گیری اشباع اکسیژن خون خواهد بود، در حالی که اپل در حال حاضر به خاطر یک اختلاف بر سر حق ثبت اختراع نمی‌تواند این قابلیت را ارائه کند.

صاحب‌خبر - به گفته مارک گورمن، گزارشگر خبرگزاری بلومبرگ، اپل واچ به نمایشگر بزرگتری مجهز خواهد شد.
 
به گزارش ایتنا، در خبرنامه Power On این هفته، گورمن خبر داده است که مدل‌های سری 10 دارای نمایشگرهای بزرگ‌تری نسبت به نسخه‌های قبلی اپل واچ معمولی خواهند بود، و یکی از مدل‌های آن احتمالاً از نظر اندازه نزدیک به اپل واچ اولترا خواهد بود. آنگونه که گورمن قبلاً گزارش داده بود، انتظار می‌رود اپل واچ سری 10 نازک‌تر نیز شده باشد.
 
اپل همچنین روی قابلیت‌های پیشرفته‌تر مراقبت از سلامت برای ساعت‌های هوشمند خود کار می‌کند، اما به نظر می‌رسد برخی از این قابلیت‌ها ممکن است به موقع برای عرضه بعدی آماده نباشند. این قابلیت‌ها شامل ابزارهایی برای اندازه‌گیری فشار خون بالا و تشخیص آپنه خواب می‌شود.
 

به گفته گورمن، «اپل در توسعه فناوری این قابلیت‌ها با مشکلات جدی مواجه شده است». به عنوان مثال، پایش آپنه خواب متکی بر اندازه‌گیری اشباع اکسیژن خون خواهد بود، در حالی که اپل در حال حاضر به خاطر یک اختلاف بر سر حق ثبت اختراع نمی‌تواند این قابلیت را ارائه کند.
 
طبق گفته گورمن، ممکن است امسال نسخه جدیدی از Apple Watch SE را با پوسته پلاستیکی به جای آلومینیومی ببینیم که می‌تواند قیمت اولیه را کمی کاهش دهد. هر دو مدل اپل واچ سری 10 و نسل بعدی اپل واچ اولترا به تراشه‌های جدیدی برای ارتقاء عملکردشان مجهز خواهند شد.

نظر شما