شناسهٔ خبر: 67540207 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

به مناسب روز ملی ادبیات کودک و نوجوان برگزار شد؛

نخستین نشست هنرمندان نوجوان دختر خوزستانی

نخستین نشست هنرمندان نوجوان دختر خوزستانی به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان به مناسبت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

جام جم آنلاین - خوزستان، آرزو حسین سنگی کارشناس بخش کودک و نوجوان حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان درنخستین نشست هنرمندان نوجوان دختر خوزستانی که به مناسبت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان برگزار شد، با تاکید بر ضرورت تشکیل مستمر جلسات دورهمی هنرمندان نوجوان اظهار کرد: این رویداد شامل سه بخش آموزش مقدماتی استاپ موشن، ارائه آثار هنری تولید شده توسط هنرمندان نوجوان، کارگاه کلاژ و تهیه اثر گروهی بود که با استقبال چشمگیر نوجوانان مواجه شد. ضمن این‌که موشن گرافی و تدریس کارگاه‌ کلاژ نیز توسط نوجوانان هنرمند اهوازی انجام شده است.

 

به گفته‌ی وی، این نشست باعث شد استعدادهای نوجوانان سنجیده و خلاقیت‌های خفته آنها بیدار شود.

 

حسین سنگی دوره نوجوانی را دوره شکل گیری هویت و شناخت دانش آموزان از خود دانست و افزود: حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان تلاش می کند دانش آموزان را در حوزه‌های متعدد هدایت کند تا تجربه‌های متنوعی داشته باشند و اعتماد به نفس قوی به دست آوردند و از شکست‌ها درس بیاموزند.

 

کارشناس بخش کودک و نوجوان حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان عنوان کرد: برنامه ما این است که این سلسله نشست ها به صورت مستمر و با جمع بیشتری از هنرمندان نوجوان از سوی حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان برگزار شود، ضمن این‌که به زودی شاهد برگزاری رویداد استانی استاپ موشن برای نوجوانان خواهیم بود.

نظر شما