شناسهٔ خبر: 67539913 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

انتقال کاروان‌های مدینه دوم فردا به پایان می‌رسد؛ بازگشت همه حجاج تا ۲۲ تیر

با پایان انتقال حجاج کاروان‌های مدینه دوم به شهر پیامبر صلی الله و علیه و آله و اقامت ۵ روزه آنها، همه حجاج تا ۲۲ تیر به کشور بازمی‌گردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ «۲۲ تیر همه حجاج ایرانی به کشور برمی‌گردند.» این را رئیس ستاد مدینه علی اصغری می‌گوید.

روزانه چندین کاروان مدینه دوم راهی شهر پیامبر اعضم صلی الله علیه و آله می‌شوند؛ برخی از آنها (کاروان‌های مدینه دوم) برای اقامت ۵ روزه و برخی دیگر (کاروان‌های مدینه اول) برای بازگشت به کشور. رئیس سازمان حج سیدعباس حسینی می‌گوید که «فردا (۱۷ تیر) آخرین گروه کاروان‌های مدینه دوم راهی مدینه می‌شوند.» به این ترتیب دیگر همه ایرانیان به مدینه رفته‌اند.

سال‌های گذشته زائران مدینه دوم از فرودگاه جده به کشور بازمی‌گشتند که امسال برخی از این زائران از مکه به مدینه منتقل شده و از فرودگاه مدینه به کشور آمدند.

آخرین گروه حجاج که در قالب کاروان مدینه دوم راهی مدینه می‌شوند، شامل یک هزار و ۶۳۰ نفر از ۱۴ کاروان اهل سنت هستند. این حجاج ۲۲ تیر به کشور بازمی‌گردند. البته آخرین پروازهای ایران از عربستان ۲۳ تیر است که «عوامل ستادی و اجرایی حج» از این طریق به کشور منتقل می‌شوند.

نظر شما