شناسهٔ خبر: 67539839 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

معرفی بهترین فیلتر هوا خودرو

فیلتر هوای خودرو یک قطعه مهم است که در سیستم تهویه واردا تمام هوای محیط به داخل موتور خودرو را تصفیه و از ورود ذرات آلوده، گرد و غبار جلوگیری می‌کند. این فیلتر باعث حفظ کیفیت هوا که به موتور منتقل می‌شود و در نتیجه عمر مفید موتور را افزایش می‌دهد.

صاحب‌خبر -

نتخاب یک فیلتر هوا خودرو  که همه مشخصات خوب را داشت باشد و مناسب با نوع اتومبیل ما باشد یکی از موارد مهمی است که می‌تواند در عملکرد خودرو و همچنین کاهش هزینه‌های مصرفی خودروی ما تأثیر بسیار زیادی داشته باشد.

یک برند یا کیفیت و شناخته شده می‌تواند همه این موارد را در اختیار ما بگذارد و خیال ما را از فیلتر هوای مناسب راحت کند. از همین رو در ادامه این مقاله تصمیم داریم به معرفی بهترین برندهای فیلتر هوا برای انواع خودرو بپردازیم.

 

۱. فیلتر هوای خودرو برند سرکان (Serkan)

فیلتر هوای خودرو سرکان یک برند ایرانی است که توسط شرکت تولیدی و صنعتی فیلتر سرکان عرضه می‌شود. این شرکت قریب به ۴۷ سال است که در حوزه ساخت، طراحی و تولید انواع فیلترهای هوا، سوخت (گازوئیل و بنزین) ، روغن و هیدرولیک برای انواع خودروها (سبک، سنگین، نیمه سنگین) و ماشین آلات راه و ساختمان، معدن و کشاورزی و نیز فیلترهای صنعتی فعالیت می‌کند. فیلتر هوای خودرو سرکان با استفاده از فناوری‌های مدرن و مواد اولیه با کیفیت، مانع ورود ذرات و سیالات و غبار به موتور و سیستم تنفس خودرو می‌شود و عملکرد بهینه موتور را تضمین می‌کند. این فیلترها برای انواع مختلف خودروهای داخلی و خارجی مناسب هستند و دارای آرم استاندارد ایران می‌باشند. برخی از مدل‌های فیلتر هوای خودرو سرکان عبارتند از:

معرفی بهترین فیلتر هوا خودرو

۲. فیلتر هوای خودرو برند کاسپین (Caspian)

فیلتر هوای خودرو کاسپین یک برند ایرانی است که توسط شرکت کاسپین فیلتر تولید می‌شود. این شرکت از سال ۱۳۸۱ در زمینه ساخت و توزیع انواع فیلترهای هوا، روغن، سوخت و هیدرولیک برای خودروهای داخلی و خارجی فعالیت دارد. فیلتر هوای خودرو کاسپین با استفاده از کاغذ وارداتی با کیفیت و قدرت جذب بالا، مانع از ورود ذرات آلوده، گرد و غبار و سیالات به محفظه احتراق موتور می‌شود و عملکرد بهینه موتور را افزایش می‌دهد. این فیلترها برای انواع مختلف خودروهای پژو، سمند، تیبا، دنا، ساینا، کوییک و غیره مناسب هستند و دارای آرم استاندارد ایران هستند.

 

۳. فیلتر هوای خودرو برند سام (SAM)

فیلتر هوای برند سام یک نوع فیلتر اسپرت است که برای بهبود عملکرد موتور خودرو طراحی شده است. این فیلتر با استفاده از توری فلزی و چسب و پلاستیک با تحمل حرارتی بالا، قابلیت جذب هوای خنک و پاک را دارد و از ورود ذرات آلوده به موتور جلوگیری می کند. این فیلتر همچنین قابل شستشو است و طول عمر بیشتری نسبت به فیلتر های کاغذی دارد.

 

۴. فیلتر هوای خودرو برند موتوسل (Motosel)

این فیلتر ها با کیفیت بالا و قابلیت جلوگیری از ورود ذرات آلوده به موتور طراحی شده اند. این فیلتر ها باعث افزایش توان و شتاب خودرو، کاهش مصرف سوخت و حفظ سلامت موتور می شوند. این فیلتر ها دارای استانداردهای ملی و بین المللی معتبر هستند.

معرفی بهترین فیلتر هوا خودرو

۵. فیلتر هوای خودرو برند بهران فیلتر (Behran Filter)

این فیلتر ها با کیفیت بالا و قابلیت جلوگیری از ورود ذرات آلوده به موتور طراحی شده‌اند. فیلتر بهران باعث افزایش توان و شتاب خودرو، کاهش مصرف سوخت و حفظ سلامت موتور می‌شوند. این فیلترها دارای استانداردهای ملی و بین المللی معتبر هستند. انواع فیلتر هوای خودرو برند بهران فیلتر برای خودروهای مختلف به شرح زیر است:

فیلتر هوای خودرو بهران فیلتر مدل GL1332 مناسب برای پراید: این فیلتر با سایز کوچک و رنگ سفید مناسب برای خودروهایی است که نیاز به کارایی و عملکرد پایدار دارند. این فیلتر باعث جلوگیری از ورود ذرات خارجی به موتور و کاهش سایش و خرابی قطعات می شود.

فیلتر هوای خودرو بهران فیلتر مدل GL1409 مناسب برای تیبا: این فیلتر با سایز متوسط و رنگ آبی مناسب برای خودروهایی است که نیاز به توازن بین توان و شتاب دارند. این فیلتر باعث کاهش مصرف سوخت و افزایش بازدهی موتور می‌شود.

فیلتر هوای خودرو بهران فیلتر مدل GL1431 مناسب برای تویوتا یاریس و کرولا: این فیلتر با سایز بزرگ و رنگ قرمز مناسب برای خودروهایی است که نیاز به توان و شتاب بالا دارند. این فیلتر باعث افزایش توان و شتاب خودرو، کاهش مصرف سوخت و حفظ سلامت موتور می شود.

فروش انواع روغن گیربکس دستی و اتوماتیک، فروش انواع واسکازین و روغن هیدرفولیک فرمان ایرانی و خارجی، فروش انواع مکمل بنزین ایرانی و خارجی، بهترین لاستیک ایرانی , لاستیک خارجی ( لاستیک مکسس ، لاستیک میشلن، لاستیک تویو)، خرید لاستیک آفرود  از دیگر خدمات کارتل سرویس می باشد، جهت اطلاع از قیمت لاستیک  مکسس، روغن خودرو، تعویض لاستیک خودرو، تعویض روغن خودرو با ما تماس بگیرید.

پایان رپرتاژ آگهی

برچسب‌ها:

نظر شما