شناسهٔ خبر: 67539827 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

اختصاصی: شماره ده، مسعود پزشکیان! (عکس)

منتخب مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری، یک ورزشکار تقریبا حرفه‌ای به حساب می‌آید.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، در بین رؤسای جمهور ایران طی سالیان گذشته، کمتر پیش آمده بود که بین آنها ورزشکار حرفه‌ای وجود داشته باشد و به طور مدام و هفتگی به ورزش‌های مختلف بپردازد، اما مسعود پزشکیان در این زمینه متفاوت از همه است.

مسعود پزشکیان جدا از اینکه باسوادترین رئیس جمهوری تاریخ جمهوری اسلامی ایران است، لقب ورزشکارترین را هم می‌گیرد و اطرافیان او تاکید دارند که ورزش و به‌ویژه فوتسال، از برنامه زندگی این نماینده پیشین مجلس و رئیس جمهوری جدید خارج نمی‌شود.

منتخب مردم ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، هر هفته حداقل در یک سانس سالن حضور پیدا می‌کند و در کنار دوستان و همکارانش، بازی فوتسال را انجام می‌دهد و خیلی‌ها او را یک فوتسالیست حرفه‌ای می‌دانند که اصول تاکتیکی این ورزش را هم به درستی در زمین پیاده می‌کند.

مسعود پزشکیان علاوه بر فوتسال که در برنامه هفتگی قرار داده، هر هفته یک الی دو بار هم به کوهنوردی می‌رود و در یک سانس والیبال و بلافاصله استخر هم حضور پیدا می‌کند که چنین برنامه ورزشی‌ای برای رئیس جمهوری جدید ایران جالب توجه است.

تصاویری که در این خبر مشاهده می‌کنید، مربوط به دی‌ماه سال 97 و یک سال قبل از شیوع ویروس کروناست که مسعود پزشکیان در سالن دانشگاه تبریز، بازی دوستانه فوتسال را انجام می‌دهد و با کتانی حرفه‌ای مرکوریال نایکی بازی می‌کند.

رئیس جمهوری جدید ایران در آن زمان، جزء تیم فوتسال مجلس شورای اسلامی بود که مقابل تیم دانشگاه تبریز قرار گرفتند و یک رقابت سالنی جذاب را برگزار کردند و انتشار تصاویر آن پس از پنج سال و نیم جالب توجه است.

مسعود پزشکیان در زمان فوتسال، با شماره 10 در تیم مجلس شورای اسلامی به میدان می‌رفت که تقابل‌های تن به تن او با جوانان در تیم مقابل جلب توجه زیادی می‌کرد و برای تماشاگران جذاب بود.

شکل بازی او هم بی‌شباهت به فوتسالیست‌های حرفه‌ای نیست؛ حرکت از لب خط و نفوذ به عرض و شوت‌زنی، نشان می‌دهد که رئیس جمهوری جدید ایران، به خوبی از این رشته آگاهی دارد و آن را می‌شناسد.

بدون شک این آشنایی مسعود پزشکیان با ورزش و به‌ویژه فوتبال و فوتسال، می‌تواند در دوره ریاست جمهوری وی موجب پیشرفت بیشتر ورزش در ایران شود.

 

نظر شما