شناسهٔ خبر: 67539202 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: سینماپرس | لینک خبر

هم‌زمان با روزهای پایانی دولت سیزدهم؛

با حکم «مدیرکل هنرهای نمایشی» مدیر دفتر هماهنگی تئاتر استان‌ها تغییر کرد/ «سید جواد روشن» مدیر پژوهش و انتشارات شد

سینماپرس: مدیران دفاتر «هماهنگی تئاتر استان‌ها» و «پژوهش و انتشارات» اداره کل هنرهای نمایشی طی احکامی جداگانه از سوی حمید نیلی منصوب شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سینماپرس، با حکم حمید نیلی مدیرکل هنرهای نمایشی، سید جواد روشن به‌عنوان مدیر دفتر پژوهش و انتشارات‌ و علی ایزدی به‌عنوان مدیر دفتر هماهنگی تئاتر استان‌های اداره کل هنرهای نمایشی منصوب شدند.

در بخشی از حکم سید جواد روشن چنین آماده‌ است:

«براساس سیاست‌های راهبردی اداره کل هنرهای نمایشی در این دوره؛ توسعه‌ی فعالیت‌های پژوهشی باهدف ارتقای سطح علمی و هنری دانشجویان و هنرمندان، انتشار منظم ماهنامه‌ نمایش و فصلنامه‌ تئاتر و بالابردن سطح کیفی و به‌روزرسانی محتوایی آن‌ها، همسو با دستاوردهای روز تئاتر جهان، زمینه‌سازی برای تألیف و انتشار کتب ارزشمند و کاربردی هنرمندان برجسته و تأثیرگذار تئاتر کشور و همچنین ترجمه و انتشار تازه‌ترین کتب و مقالات روز جهان ازجمله انتظارات مجموعه از این دفتر است.
امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و همکاری سایر واحدهای تابعه در انجام امور محوله موفق و مؤید باشید.»

در بخشی از حکم علی ایزدی چنین آمده‌ است:

«برنامه‌ریزی برای استمرار تولید و اجرای عمومی در تئاتر استان‌ها، توجه به امر آموزش، سامان بخشیدن به امور جشنواره‌ها و راهبری و فعال‌سازی گروه‌های ثبت‌شده دارای پروانه در سطح کشور از وظایف این دفتر است.
امید که در پرتو الطاف پروردگار متعال و با همکاری سایر بخش‌ها و کارشناسان مربوطه در انجام امور محوله موفق و پیروز باشید.»

انتصاب ۲ مدیر جدید در اداره کل هنرهای نمایشی

نظر شما