شناسهٔ خبر: 67538641 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

خط دریایی قشم به لارک راه‌اندازی شد/ انجام این سفر برای ساکنان جزیره لارک رایگان است

مدیر‌کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان از راه‌اندازی خط دریایی قشم به جزیره لارک از امروز شنبه ۱۶ تیرماه سال جاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از بندرعباس، حسین عباس‌نژاد اظهار کرد: به دنبال دیدار مردمی علی‌اکبر صفایی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر با اهالی جزیره لارک، و مطالبه مطروحه از سوی ساکنان جزیره مبنی بر برقراری خط منظم دریایی به منظور انجام امور جاری، شناور مسیر قشم به لارک و برعکس از امروز آغاز به‌ کار کرد.

 وی با اعلام اینکه تردد در مسیر این دو جزیره به صورت چهار بار در هفته انجام می‌شود، افزود: این ترددها در روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و جمعه هر هفته مسافران را از قشم به مقصد جزیره لارک و برعکس منتقل می‌کند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: روزهای شنبه ساعت هشت صبح و دوشنبه ساعت ۱۶، روزهای چهارشنبه و جمعه نیز در ساعت ۱۷:۳۰ مسافران این جزیره (لارک) را به مقصد اسکله شهید ذاکری قشم ترک خواهند کرد.

به گفته عباس‌نژاد؛ هزینه برای ساکنان جزیره لارک رایگان و برای مسافران و گردشگران هر نفر یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تعیین شده است.

گفتنی است؛ فاصله دریایی بین جزایر قشم و لارک هشت مایل و مدت این سفر ۳۰ دقیقه و فاصله بین جزایر قشم و هرمز نیز ۱۲ مایل دریایی و مدت آن ۴۰ دقیقه است.

انتهای پیام/

نظر شما