شناسهٔ خبر: 67537122 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیر سرمایه انسانی هلدینگ «عالیس»:

تولید ۱۳۲ محصول مختلف در هلدینگ عالیس/ ماندگاری بالای محصولات بدون مواد نگهدارنده

مدیر سرمایه انسانی هلدینگ «عالیس»: مدیر سرمایه انسانی هلدینگ «عالیس» با اشاره به تولید ۱۳۲ محصول مختلف در این هلدینگ صنایع غذایی، گفت: یکی از ویژگی‌های بارز این محصولات، ماندگاری بالا با کمترین میزان استفاده از مواد نگهدارنده است.

صاحب‌خبر -

 حامد درخشان، مدیر سرمایه انسانی  هلدینگ «عالیس» در گفتگو با ایلنا گفت: مجموعه تولیدی «عالیس»، حدود ۲۰ سال است که در صنعت نوشیدنی فعالیت دارد و امروز این هلدینگ با ۱۳۲ محصول، یکی از بنیان‌گذاران محصولات سلامت‌محور بوده و یکی از ویژگی‌های بارز محصولات این شرکت تولید اسپتیک، محصولات با ماندگاری بالا و بدون مواد نگهدارنده است.

۲۵۰۰ نفر اشتغال‌زایی مستقیم

درخشان ادامه داد: مجموعه هلدینگ «عالیس» حدود ۲۵۰۰ نفر نیروی کار دارد که از این تعداد ۱۵۰۰ نفر مربوط به سازمان فروش آن است؛ یکی از نقاط مثبت این هلدینگ شبکه فروش آن است که در تمام ایران و از عمق معادن تا بالاترین قله‌های کشور، محصولات عالیس به متقاضیان عرضه می‌شود.

رقابت در بازارهای صادراتی

وی در مورد صادرات محصولات این شرکت نیز گفت: از جمله ویژگی‌های رقابتی عالیس، محصولات صادراتی آن است که به‌صورت مستمر به کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای CIS و به‌صورت دوره‌ای به کشورهای اروپایی و استرالیا انجام می‌شود.

درخشان همچنین گفت: یکی از محصولات جدید این شرکت، آب انگور عالیس است که از ۷۰ درصد انگور خالص تولید می‌شود و یکی از محصولات بی‌رقیب این شرکت به‌حساب می‌آید.

توسعه پایدار نیروی انسانی و جوانگرایی

مدیر سرمایه انسانی  هلدینگ «عالیس» اضافه کرد: یکی از موضوعاتی که در مجموعه عالیس مورد توجه قرار دارد، توسعه پایدار نیروهای انسانی است؛ به‌طوری‌که میانگین سنی نیروهای عالیس حدود ۳۶ سال است و  از طرفی در حال انتقال تجربیات از مدیران باتجربه بالای ۱۸ سال به افراد جوان با سن کمتر اما علمی‌تر و به‌روزتر است و جوانگرایی در مجموعه مدیران عالیس به‌خوبی اتفاق افتاده است.

درخشان افزود: مسئله دیگر توسعه پایدار نیرو است که یکی از موارد مهمی است که در هیات‌مدیره این شرکت مطرح شده و توجه به ارتقای فردی و سلامت و کیفیت کار و زندگی کارکنان عالیس را مد نظر قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما