شناسهٔ خبر: 67536724 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

پیام روحانی و زاکانی پس از پیروزی پزشکیان

حسن روحانی در پیامی با تبریک پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری نوشت: ملت نشان داد خواهان تحول جدی در وضعیت حکمرانی در کشورند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 حسن روحانی در پیامی با تبریک پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری نوشت: ملت نشان داد خواهان تحول جدی در وضعیت حکمرانی در کشورند.

 

پیام روحانی و زاکانی پس از پیروزی پزشکیان

حجت‌الاسلام حسن روحانی در این پیام نوشت:

رئیس‌جمهور منتخب مسئولیت سنگینی را در شرایط دشوار فعلی کشور بر عهده گرفته‌اند. بر شهامت ایشان درود می‌فرستم و با اتکا بر صداقت و سلامت ایشان امیدوارم که مهمترین برنامه و راهبرد ایشان که احیای "دولت عقلا" و "احیای نظام کارشناسی کشور" بود در انتخاب‌ همکارانشان جلوه‌گر شود و همان‌طور که وعده دادند بدون توجه به مسایل جناحی و قومی بهترین وزیران و مدیران را برگزینند و کار را بلافاصله پس از طی مراحل قانونی شروع کنند.

ملت نشان داد خواهان تحول جدی در وضعیت حکمرانی در کشورند، شما اعتدال و اصلاح را بر انفعال ترجیح دادید.

مردم به روشنی در این همه‌پرسی ملی، به دیدگاه تعامل سازنده با جهان و بهره‌گیری از دیپلماسی هوشمندانه و عزتمندانه و احیاء توافق برجام رأی دادند.

زاکانی: آماده همکاری همه‌جانبه هستم

علیرضا زاکانی، شهردار تهران و یکی از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری که در روزهای منتهی از رقابت کنار کشید در پیامی به مسعود پزشکیان تبریک گفته است.

آقای زاکانی در این پیام نوشته است: «پس از پایان رقابت‌ها، همه تلاش‌ها باید در راستای خدمت به مردم باشد و با توجه به نقش قوه مجریه در این خصوص، بنده نیز وظیفه خود می‌دانم با همکاری همه‌جانبه، راه خدمت به مردم عزیز را هموار نمایم.»

وی در ادامه گفته است که برنامه انتخاباتی خود را در اختیار آقای پزشکیان قرار می‌دهد و «انتظار می‌رود رئیس‌جمهور منتخب با انتخاب کابینه‌ای قوی و توانمند، معتقد و مومن به مبانی انقلاب، پر کار و پر تلاش و دارای برنامه و نقشه راهی عالمانه، راه خدمت به مردم را پیش» بگیرد.

در جریان مناظره‌های دور اول انتخابات در یک مقطع آقای پزشکیان از آقای زاکانی پرسید که آیا تا پایان رقابت باقی خواهی ماند که زاکانی جواب می‌دهد: «تا اخر می‌مانم و نمی گذارم پزشکیان رئیس‌جمهور شود».

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما