شناسهٔ خبر: 67531528 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رییس ستاد انتخابات استان تهران:

فرآیند شمارش آرا در استان تهران آغاز شده است

محسن فرامرزی

رییس ستاد انتخابات استان تهران از آغار فرآیند شمارش آرا در این استان خبر داد و گفت: تنها منبع رسمی نتیجه انتخابات، ستاد انتخابات و وزارت کشور است‌.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، سیدعباس جوهری شامگاه جمعه ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم همیشه در صحنه استان تهران اظهار کرد: مردم استان تهران از آغازین ساعات رای گیری حضور پرشور و پررنگی در شعب اخذ رای داشتند که این حضور تا این ساعت که پایان‌ فرآیند انتخابات توسط وزیر محترم‌ کشور اعلام شد، ادامه داشت.

جوهری گفت: بر اساس دستور وزیر کشور رای گیری در ساعت ۲۴:۰۰ روز جمعه ۱۵ تیر ماه به پایان رسید، اما عوامل اجرایی شعب موظف هستند متقاضیانی که در صفوف شعب اخذ رای حاضر بوده را به داخل شعب هدایت کرده و  رای آنها را اخذ کنند.

وی بیان کرد: بلافاصله بعد از اتمام فرایند رای گیری شمارش آرا آغاز خواهد شد.

معاون سیاسی استاندار تهران ضمن تشکر از پوشش همه جانبه فرایند انتخابات  در هر دو مرحله توسط سازمان صداوسیما و همه اصحاب رسانه گفت: فرایند شمارش آرا در برخی شعب اخذ رای که بیشترین میزان‌ حضور را داشتند به صورت زنده و مستقیم از شبکه های صدا وسیما پخش خواهد شد.

وی با تاکید بر پیگیری اخبار مربوط به اعلام‌ نتایج انتخابات از طریق رسانه های رسمی به خصوص صداو سیما گفت: تنها منبع رسمی نتیجه انتخابات ستاد انتخابات و وزارت کشور می باشد و ستادهای انتخاباتی و هواداران نامزدها  از اعلام‌نظر در این خصوص پرهیز کنند.

جوهری عنوان کرد: از ستادهای انتخاباتی و هواداران نامزدها می خواهیم تا در صورت پیروزی نامزد مورد نظر خود به صورت‌ کاملا مدیریت شده این‌ پیروزی را جشن بگیرند و افرادی که نامزد مد نظر آنها موفق به کسب اکثریت آرا نشد نیز ضمن تمکین از قانون از هر اقدام‌خارج از ضوابط بپرهیزند.

معاون سیاسی استاندار تهران در پایان  برگزاری چهار انتخابات در ‌فاصله زمانی کم‌ را بسیار سخت و طاقت فرسا دانست و از زحمات همه فرمانداران بخشداران، اعضای هیات نظارت و اجرایی، عوامل شعب اخذ رای، نیروهای نظامی و انتظامی‌ و همه افرادی که در فرایند برگزاری این چهار انتخابات تلاش داشتند تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام

نظر شما