شناسهٔ خبر: 67531546 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: سلام نو | لینک خبر

شروع شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری در تهران

سید عباس جوهری رییس ستاد انتخابات استان تهران از آغاز فرآیند شمارش آرا در این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، سید عباس جوهری بامداد جمعه ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم همیشه در صحنه استان تهران اظهار کرد: مردم استان تهران از آغازین ساعات رای گیری حضور پرشور و پر رنگی در شعب اخذ رای داشتند که این حضور تا این ساعت که پایان‌فرآیند انتخابات توسط وزیر کشور اعلام شد ادامه داشت.

وی افزود: بر اساس دستور وزیر کشور رای گیری در ساعت ۲۴:۰۰ امروز جمعه ۱۵ تیر ماه به پایان رسید اما عوامل اجرایی شعب موظف هستند متقاضیانی که در صفوف شعب اخذ رای حاضر بوده را به داخل شعب هدایت کرده و رای آنها را اخذ کنند.

به گفته وی، بلافاصله بعد از اتمام فرایند رای گیری شمارش آرا آغاز خواهد شد.

معاون سیاسی استاندار تهران ضمن تشکر از پوشش همه جانبه فرایند انتخابات در هر دومرحله توسط سازمان صدا وسیما و همه اصحاب رسانه گفت: فرایند شمارش آرا دربرخی شعب اخذ رای که بیشترین میزان‌حضور را داشتند به صورت زنده و مستقیم از شبکه های صدا وسیما پخش خواهد شد.

وی با تاکید بر پیگیری اخبار مربوط به اعلام‌نتایج انتخابات از طریق رسانه های رسمی به خصوص صدا و سیما گفت: تنها منبع رسمی نتیجه انتخابات ستاد انتخابات و وزارت کشور میباشد و ستاد های انتخاباتی و هواداران نامزدها از اعلام‌نظر در این خصوص پرهیز کنند.

جوهری اضافه کرد: از ستاد های انتخاباتی وهواداران نامزدها میخواهیم تا در صورت پیروزی نامزد مورد نظر خود به صورت‌ کاملا مدیریت شده این‌ پیروزی را جشن بگیرند و افرادی که نامزد مد نظر آنها موفق به کسب اکثریت ارا نشد نیز ضمن تمکین از قانون از هر اقدام‌خارج از ضوابط بپرهیزند.

معاون سیاسی استاندار تهران در پایان برگزاری چهار انتخابات در ‌ فاصله زمانی کم‌ را بسیار سخت وطاقت فرسا دانست و از زحمات همه فرمانداران بخشداران، اعضای هیات نظارت واجرایی، عوامل شعب اخذ رای، نیروهای نظامی و انتظامی‌و همه افرادی که در فرایند برگزاری این چهار انتخابات تلاش داشتند تقدیر و تشکر کرد.

نظر شما