شناسهٔ خبر: 67530319 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مشارکت مردم؛ سربلندی نظام

مشارکت ویژه بانوان خراسان شمالی در انتخابات ریاست جمهوری

سید پوریا مسلمی

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی از مشارکت ویژه بانوان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

صاحب‌خبر -

حسن ناهیدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار، مشارکت بانوان استان در انتخابات ریاست جمهوری نسبت به دور نخست آن که هفته گذشته برگزار شد پنج درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به حضور پررنگ بانوان در انتخابات تاکید کرد: این آمار نشان می‌دهد که باید در استان توجه ویژه‌ای به حوزه بانوان شود. 

ناهیدی تصریح کرد: بانوان نقش اساسی را در تربیت فرزندان و همچنین ارتقای فرهنگ جامعه دارند. بنابراین باید برنامه‌های ویژه و متنوعی را در سطح استان برای آن‌ها تدارک ببینیم و حضورشان را تقویت کنیم.

ناهیدی به افزایش مشارکت مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: مشارکت مردم در انتخابات تاکنون از میانگین دوره نخست بیشتر شده و تعداد دقیق آنها پس از پایان انتخابات و شمارش آراء اعلام خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی همچنین گفت: اوج حضور مردم پای صندوق‌های رای طی امروز از ساعت ۱۹ الی ۲۰ به ثبت رسیده است. 

به گفته وی، افراد ۳۵ تا ۴۵ سال در استان، ۲۵ درصد از مشارکت کنندگان را تاکنون تشکیل می‌دهند که بیشترین میزان را بین سنین مختلف شامل می‌شود. افراد ۲۵ تا ۳۵ و ۴۵ تا ۵۵ نیز در رتبه‌های بعدی مشارکت انتخابات در استان هستند.

انتهای پیام

نظر شما