شناسهٔ خبر: 67529251 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس ستاد انتخابات آذربایجان غربی:

تداوم اخذ رای در همه شعبات آذربایجان‌غربی/مردم به نزدیک‌ترین شعبه مراجعه کنند

ارومیه- ایرنا- معاون سیاسی و اجتماعی استاندار و رییس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی گفت: روند رای گیری در حوزه ها و شعب مختلف استان بدون مشکل استمرار داشته و مطلوب بوده و مساله خاصی گزارش نشده است.

صاحب‌خبر -

رضا ابراهیمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به تمدید مهلت شرکت در انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری توسط وزارت کشور شهروندان تا ساعت ۲۲ امشب می توانند در پای صندوق های رای حاضر شده و آرای خود را به صندوق ها بیاندازند.

وی اظهار کرد: از مردم آذربایجان غربی دعوت می شود در فرصت های باقی مانده در نزدیک ترین مکان اخذ رای حاضر شده و در این امر مهم شرکت کرده و نسبت به رای دادن اقدام کنند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار و رییس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی ادامه داد: استقبال مردمی تا این لحظه و در این دور از انتخابات نسبت دور اول، خوب ارزیابی می شود.

به گزارش ایرنا ۲ هزار و ۳۵۷ شعبه اخذ رای در استان برای برگزاری انتخابات در نظر گرفته شده و ۴۲ هزار نفر نیز عوامل اجرایی و نظارتی هستند.

دور نخست چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه گذشته، هشتم تیر برگزار شد و به دلیل کسب نشدن اکثریت مطلق آرا توسط هیچ کدام از نامزدهای حاضر در آن انتخابات شامل مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف، این انتخابات به دور دوم کشیده شد.

در دور دوم نیز مسعود پزشکیان و سعید جلیلی برای نشستن بر کرسی ریاست جمهوری با هم رقابت می کنند.

نظر شما