شناسهٔ خبر: 67528678 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مشارکت مردم؛ سربلندی نظام

آیت‌الله حیدری: رییس جمهور با پشتوانه قوی، با عزم جدی‌تر می‌تواند به مردم خدمت کند

پریسا زنگنه منش

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: روز، روز خوبی است و برای تمام ارادتمندان ایران و انقلاب اسلامی روز مبارکی است. حضور مردم در صحنه و این شور و هیجان بسیار امیدوارکننده است.

صاحب‌خبر -

آیت الله محسن حیدری پس از انداختن رای خود به صندوق رای، اظهارکرد: یکی از راهبردهای مقام معظم رهبری این است که حضور حداکثری رقم بخورد؛ پس همه باید در سرنوشت کشور خود فعالیت داشته و سهیم باشند و قطعا آثار و برکات زیادی هم در داخل و هم در خارج دارد و عزت و عظمت ایران اسلامی را بالا می برد. رییس جمهوری که با پشتوانه قوی وارد عرصه کار و تلاش می شود با عزمی جدی‌تر و قوی‌تر می‌تواند به مردم خدمت کند. امروز یک عید برای ملت مسلمان ایران به خاطر این حضور پرشور است.

به گزارش ایسنا، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به خدمات شهید رییسی، گفت: معتقدیم آیت الله رییسی یک رییس جمهور بسیار موفق بود و همین امروز نیز بانک جهانی اعلام کرد، قبل از ریاست جمهوری آقای رییس حدود ۲۵ میلیون نفر زیر خط فقر بودند اما طی دو سال، شش و نیم میلیون کاهش داشتیم. هشت هزار کارخانه توسط آقای رییسی فعال و هزار پروژه را راه اندازی شد. مردم خدمات ایشان را لمس کردند و البته کار او نیمه تمام ماند؛ امیدوارم هر کسی رییس جمهور شد با این خدمت و همت کار کند.

انتهای پیام

نظر شما