شناسهٔ خبر: 67529626 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

توافق برای برگزاری مراسم شکرانه پیروزی قبل از اذان مغرب

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: پیشنهاد ما مورد پذیرش رؤسای ستادهای نامزدها قرار گرفت که مراسم شکرانه پیروزی را حداکثر تا اذان مغرب و عشاء و در مکان‌های بسته و محصور برگزار کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس خراسان، سید هادی طباطبایی امشب در استودیو انتخابات استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: براساس اطلاعیه شماره ۲۲ وزارت کشور که لحظاتی پیش صادر شد انتخابات تا ساعت ۲۲ تمدید شد، از شهروندان و هم‌استانی‌ها خواهش می‌کنیم که از این فرصت به‌وجود آمده استفاده کنند و رأی خود را با حضور در شعب اخذ رأی به صندوق بیاندازند و در این حماسه‌ بزرگ شریک باشند.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در جلسه‌ای که امروز ظهر با رؤسای ستاد انتخابات داشتیم، تقاضا کردیم که بعد از پیروزی در انتخابات حرمت ماه محرم الحرام را نگه دارند و حساسیت جامعه مذهبی مشهد و خراسان رضوی را مدنظر قرار دهند، بنابراین پیشنهاد ما مورد پذیرش قرار گرفت که مراسم شکرانه پیروزی را حداکثر تا اذان مغرب و عشاء و در مکان‌های بسته و محصور برگزار کنند.

وی درباره میزان تعرفه عنوان کرد: تعرفه شعب توسط فرمانداری‌ها رصد می‌شود و ما از معاونین فرماندار خواسته‌ایم که تعرفه‌ها را رصد کنند، همچنین اعلام کردیم که اگر ۷۰ درصد تعرفه‌ها استفاده شد درخواست تعرفه کنند.

طباطبایی افزود: نگرانی از بابت کمبود تعرفه نداریم و مرتب از فرمانداران گزارش می‌گیرم که اگر چنانچه به تعرفه نیاز داشتند، بتوانیم از مخزن استانداری به آن‌ها تعرفه برسانیم.

برچسب‌ها:

نظر شما