شناسهٔ خبر: 67527501 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دعای «حاجی بایار» برای سربلندی ایران

گنبدکاووس- ایرنا- امام‌قلی نوری چناشک (معروف به حاج بایار) که با وجود کسالت شدید، خود را به شعبه اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری در آزادشهر رسانده بود،؛ پس از دادن رای، دست به سوی آسمان برد و برای پیروزی و سربلندی ایران و نابودی دشمنان دعا کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، این پیرمرد ۱۰۲ ساله اهل روستای فاضل‌آباد شهرستان آزادشهر است و درحالی که توان ایستادن نداشت با دست دست داشتن عکس رهبر معظم انقلاب در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.

در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان گلستان، هزار و ۵۱۵ شعبه اخذ رای در گلستان برپا شد که ۶۷۳ شعبه اخذ رای در شهر و ۸۴۲ شعبه در روستاها است.

براساس اعلام ستاد انتخابات کشور از آنجا که هیچ کدام از نامزدها در انتخابات هشتم تیر ماه حد نصاب مطلق آرا را کسب نکردند انتخابات به دور دوم کشیده شد.

تعداد واجدین شرایط رأی دادن در استان یک میلیون و ۴۳۶ هزار و ۲۱۳ نفر بود که در انتخابات هشتم تیر ماه ۵۹۱ هزار و ۲۰۱ نفر گلستانی معادل ۴۱.۱۶ درصد در انتخابات شرکت کردند.

در مرحله نخست انتخابات چهاردهم در گلستان، مسعود پزشکیان ۲۷۵ هزار و ۳۶۶ رای، سعید جلیلی ۲۰۵ هزار و ۹۷۴ رای، محمدباقر قالیباف ۸۱ هزار و ۹۵ رای و مصطفی پورمحمدی پنج هزار و ۲۳ رای از مردم استان گرفتند.

دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، امروز (جمعه) ۱۵ تیرماه برگزار می‌شود و متولدان ۱۵ تیر ۱۳۸۵ و قبل از آن می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

نظر شما