شناسهٔ خبر: 67526293 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شعب اخذ رای مازندران مسرور از حضور حماسی مردم

نوشهر - ایرنا- امروز پانزدهم ماه تیر در صفوف شعب اخذ رای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در دیار علویان انبوه شناسنامه داران عاشقی را می بینی که در انجام وظیفه ملی به صندوق رای لبیک گفتند تا سرآغاز توسعه و تحول جدیدی برای رقم بزنند، تبارک الله به مردم غیور ایران- مازندران که برای ساختن فردای بهتر میهن حماسه آفریند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، ساعت ۱۶ و ۵۱ دقیقه عصر امروز جمعه مجدد از شماری از شعب اخذ رای در شهرستان های غرب مازندران بازدید داشتیم که مشاهدات میدانی حاکی است که زنان مومن و جوانان انقلابی و مردان وارسته، دسته دسته پس از ساعت ها آغاز رای گیری بر صفوف رای اضافه می شوند و ایستاده و نشسته تا در پای صندوق های رای انتخاب برگزیده خود را تایید کنند.

راستی این چه حکمتی است که این مردم عاشقانه در صفوف رای با بصیرت و امید و سعی نشسته اند، این چه قدرتی است که در تمام ساعات امروز این صفوف پر از جمعیت روشنی بخش انتخابات شده اند.

بی شک دستی در هدایت این حضور حماسی ملت سهیم است و قلبی بر این دلهای آگاه کمین است و چشمان همه گویاست در انتخابات امروز صفحه تاریخ انقلاب اسلامی با پیروزی فرد شایسته و اصلح رنگین تر خواهد شد.

آری - این لوح زیبای آرای رای دهندگان عاشق را باید در هر جای کشور عزیزمان مجسم و مسلم ترسیم کرد و با عظمت این انتخابات سربلندی این مردم وفادار را جشن بگیریم و ترانه شادی را با تلاش و پیگیری با مردم غیور ایران به تماشا بنشینیم و بگوییم زنده باد ایران، پاینده باد ایران. پایدار باد جمهوری اسلامی.

شعب صندوق‌های اخذ رای مازندران مسرور از حضور حماسی مردم

در دور دوم پانزدهمین دوره انتخاب ریاست جمهوری همه مازنی های دارای شرایط رای دادن با شوق و اشتیاق با برگه های رای صحت و درستی آن را تضمین و انتخاب ریس جمهور آینده را تکمیل خواهند کرد و در این کردار درست و در این ازدحام بی وقفه مردم نقش های این نقاشی رفراندوم اثربخش و جایگاه افراد رای دهنده در شمارش آرا موثر خواهد بود.

از این جهت، این مردم وفادار و آگاه امروز در این همایش ملی، عزت و سر بلندی ایران بزرگ را بلندتر و بزرگتر نشان خواهند داد چرا که تا این ساعت رای گیری با حضور حماسی شان صندوق های رای را مسرور کرده اند.

بنا به گزارش خبرنگاران ایرنا در شهرستان های مازندران در بیشتر شعب اخذ رای اذحام جمعیت مشاهده می شود و برآیندها مبین این است که هرچه به ساعت های پایانی رای گیری نزدیک تر می شویم بر شمار رای دهندگان افزوده می شود.

یکی از رای دهندگان حاضر در شعبه اخذ رای واقع در خیابان امام رضا(ع) شهر نور که خود " رضا آرام " به خبرنگار ایرنا معرفی کرد از همه همشهری های واجد شرایط رای دادن خواست تا با رای خود در جشن بهار حضور مردمی در انتخابات ریاست جمهوری سهیم شوند.

وی اظهار کرد : فردا که بهار آید صد لاله به بار آید و این ترانه امروز شهروندان ایرانی است یعنی ایران بزرگ با انتخاب فرد کارآمد و متخصص و اصلح بیش از پیش به آبادانی و رونق و توسعه دست می یابد.

آرام استقبال مردم در پای صندوق های رای را عالی توصیف و تصریح کرد : این حضور مردمی مبین سر آغاز تحولی دیگری برای تاریخ ایران است که باید قدر این همراهی مردمی را دانست و برای رفع مشکلات آنان گام های اساسی برداشت.

شعب صندوق‌های اخذ رای مازندران مسرور از حضور حماسی مردم

این شهروند نوری خاطرنشان کرد : امروز ملت ایران خواهان رفع چالش های گرانی و تورم و تحریم کشور هستند و نامزد منتخب باید برای رفع چالش های کشور اولویت و برنامه های علمی داشته باشد.

" مهرداد صبوری " شهروند رامسری حاضر در شعب خیابان معلم این شهر، انتخابات پانزدهم تیر را متفاوت تر از انتخابات گذشته دانست و گفت : تبارک الله بر ملت غیور ایران - رامسر که امروز بنا به مشاهدات در شبکه های اجتماعی و رسانه ها همه آمدند که این حضور آگاهانه آنان را باید قدر دانست.

صبوری در گفت و گو با ایرنا تصریح کرد: تجربه ثابت شده که ملت ایران آگاه و هوشیار و همیشه در صحنه است و می داند حضور حماسی شان در مناسبات سیاسی و اجتماعی دافع هرگونه تهدید و رافع هر توطئه ای است.

به گفته وی حل مشکلات کشور در واقع پاسخ این وفاداری ملت است که جانانه در پای صندوق های اخذ رای حاضر شدند.

به گزارش ایرنا، مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز صبح در سه هزار و ۲۲۸ شعبه ثابت و سیار اخذ رای مازندران همراه با سراسر کشور آغاز شد و امروز ۲ میلیون و ۴۸۸ هزار و ۸۷۸ جمعیت واجد شرایط استان فرصت دارند تا آرای خود را برای انتخاب رئیس‌جمهور نهم به نام یکی از ۲ نامزد راه یافته به این مرحله یعنی مسعود پزشکیان و سعید جلیلی به صندوق بیندازند.

در مرحله نخست چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یک میلیون و ۴۳ هزار و ۵۷۰ مازندرانی پای صندوق‌های رفتند مشارکت انتخاباتی ۴۲.۰۳ را ثبت کردند. محمدباقر قالیباف نیز با ۱۳۲ هزار و ۱۵۱ رای (۱۳ درصد آرا) و مصطفی پورمحمدی با ۹ هزار و ۶۲۹ رای (یک درصد آرا) در رتبه‌های بعدی انتخاب مردم این استان قرار گرفتند.

نظر شما