شناسهٔ خبر: 67524426 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه بجنورد: مشارکت گسترده، پشتوانه ای برای رییس جمهور آینده است

بجنورد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: مشارکت گسترده در انتخابات، پشتوانه ای برای رییس جمهور آینده و موجب اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین رضا نوری در آیین عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: مردم ولایتمدار خرسان شمالی از ساعات اولیه امروز حضوری حماسی پای صندوق های رای داشتند.

وی افزود: بی تردید حضور حداکثری در پای صندوق های رای پشتوانه ای برای رییس جمهور منتخب خواهد بود.

حجت الاسلام نوری خاطرنشان کرد: کمک به رییس جمهور منتخب نیز تکلیف همگان است زیرا که موفقیت رییس جمهور در نهایت منجر به اعتلای مردم و جامعه می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه فرد منتخب، رییس جمهور همه مردم ایران است، گفت: رییس جمهور منتخب باید خدمت به مردم و رفع مشکلات آنها را در اولویت قرار دهد.

امام جمعه بجنورد افزود: گره گشایی از مشکلات مردم نیز موجب امیدآفرینی در جامعه خواهد شد.

به گزارش ایرنا، رای گیری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در یکهزار و ۵۸۰ نقطه شهری و روستایی خراسان شمالی با مشارکت ۴۵ درصدی مردم این خطه برگزار شد و ۵۳ درصد بانوان این استان در چهاردهمین انتخابات دور نخست ریاست جمهوری مشارکت داشتند که جای بس افتخار است.

برای انتخاب نهمین رییس جمهور کشور ۹۲۷ شعبه اخذ رای در سراسر خراسان شمالی برپا شده که از این تعداد ۶۱۳ شعبه ثابت و مابقی سیار است.

خراسان شمالی با ۱۰ شهرستان بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد از آن در روستاها سکونت دارند.


نظر شما