شناسهٔ خبر: 67523334 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده مجلس:

مردم با مشارکت در جشن سیاسی، پیروز واقعی انتخابات هستند

اهواز-ایرنا- نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور اقشار مختلف مردم پای صندوق‌های اخذ رای گفت: مردم با مشارکت همیشگی خود در جشن سیاسی، پیروز واقعی انتخابات هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مجتبی یوسفی روز جمعه پس از انداختن رای خود در صندوق اخذ رای مسجد جوادالائمه اهواز بیان کرد: پیروز واقعی انتخابات مردم هستند که با مشارکت خوب خود دشمن را ناامید می‌کنند.

وی اظهارکرد: مردم در همه جریان‌های سیاسی و مناسبت‌های ملی و مذهبی مشارکت دارند؛ اکنون نیز مشارکت مردم در انتخابات اولویت نخست است.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه مردم به چه فردی رای می‌دهند در اولویت دوم است؛ مشارکت مردم در این جشن سیاسی موجب امنیت پایدار و تقویت جمهوری اسلامی در سطح بین‌المللی می‌شود.

یوسفی ضمن قدردانی از هم استانی‌ها و عشایر شمال تا جنوب خوزستان که به عنوان مرزنشینان به وظایف خود عمل می‌کنند، بیان کرد: سفره مردم خوزستان همیشه در مناسبت‌های مذهبی به ویژه اربعین پهن است.

وی افزود: امروز نیز خوزستانی‌ها در تابلویی بسیار زیبا با حضور حماسی خود ثابت کردند دلسوز ایران هستند و شرکت درانتخابات برایشان مهم است.
به گزارش ایرنا انتخابات ریاست جمهوری هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود اما به علت حادثه جانکاه شهادت آیت الله رییسی و همراهانشان و براساس قانون اساسی که ظرف مدت ۵۰ روز باید رییس جمهور جدید انتخاب شود، فرآیند برگزاری انتخابات در دستور کار قرار گرفت.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هشتم تیرماه همزمان در سراسر کشور برگزار و سعید جلیلی و مسعود پزشکیان به دور دوم راه یافتند.

دور دوم این انتخابات امروز جمعه پانزدهم تیرماه در حال برگزاری است.

نظر شما