شناسهٔ خبر: 67522388 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار بهار: حضور گسترده مردم در انتخابات پایه‌های نظام را مستحکم‌تر می‌کند

همدان- ایرنا- فرماندار شهرستان بهار گفت: حضور چشمگیر مردم در انتخابات باعث استحکام پایه های نظام و اقتدار آن در سطح ملی و بین المللی خواهد بود.

صاحب‌خبر -

مجتبی فیض الهی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: شاهد افزایش حضور مردم در این دوره نسبت به دوره قبل هستیم که این می تواند تضمین کننده سرنوشت آینده کشور باشد.

وی ادامه داد: انتخاب یک رئیس جمهور با حداکثر آرا می تواند موجب قوام در تصمیم گیریها و قدرت در اجرای برنامه های اقتصادی و اجتماعی باشد.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان بهار با اشاره به بازدیدی که از شعب اخذ رای داشته است ، تاکید کرد: آرامش در همه حوزه های رای گیری شهرستان بهار برقرار است و مردم در حال انتخاب رئیس جمهور منتخب هستند.

وی تصریح کرد: حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای ناامیدی دشمنان را که ۴۵ سال است برای به شکست کشاندن کشور تلاش می کند، به همراه خواهد داشت.

فرماندار شهرستان بهار خاطرنشان کرد: برگزاری انتخابات سالم و پرشور در دستور کار قرار دارد و به این منظور عوامل اجرایی و نظارت با تمام توان حضور دارند.

وی گفت: از همه مردم نجیب و شریف ایران درخواست داریم برای ساختن ایرانی مقتدر و سرافراز در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

رای گیری از مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم همزمان با سراسر کشور در هزار و ۱۳۱ شعبه اخذ رای استان همدان آغاز شد. به گزارش خبرنگار ایرنا،از تعداد شعبات اخذ رای ۹۷۲ شعبه ثابت و ۳۴۱ شعبه نیز به طور سیار کار جمع آوری آرای مردم را برعهده دارند.

در شهرستان بهار نیز ۱۱۷ شعبه رای، کار جمع آوری آرای مردم در این شهرستان را برعهده دارند.

نظر شما