شناسهٔ خبر: 67522198 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمالغرب:

هر رای مردم سیلی محکمی بر دهان بدخواهان ایران اسلامی است

تبریز - ایرنا - فرمانده منطقه پدافند هوایی شمالغرب گفت: هر رای ملت سیلی محکمی بر دهان بدخواهان ایران اسلامی و یاوه‌گویان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ دوم «عباس عظیمی» روز جمعه پس از حضور در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در گفت و گو با خبرنگاران با تاکید بر اینکه مردم با شرکت در انتخابات این دوره، ایستادگی و اقتدار خود را به جهانیان نشان خواهند داد، افزود: اقتدار و شوکت سیاسی ملت ایران با حضور در انتخابات تجلی و معنا پیدا می‌کند.

وی اظهار کرد: در این راستا لازم است مردم با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای، عظمت ملت ایران را به رخ دشمنان کشیده و تمامی توطئه‌های آنان را خنثی کنند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمالغرب گفت: امید است مردم باز هم با حضور آگاهانه و مشارکت بالا در این دوره از انتخابات، آینده و پیشرفت قوی کشور را رقم بزنند.

سرتیپ دوم عظیمی، ادامه داد: مردم آذربایجان در طول تاریخ همواره برای عزت و سربلندی ایران اسلامی فداکاری و از جان گذشتگی های زیادی کرده اند و امروز با حضور بی بدیل در پای صندوق های اخذ رای، مسیر رشد و تعالی جمهوری اسلامی را همواره کرده و کشور را به سمت ایران قوی پیش خواهند برد.

وی با بیان اینکه کارکنان ولایی نیروی پدافند هوایی در مرحله اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حضور فعال و چشمگیری داشتند، یادآور شد: کارکنان این نیرو امروز نیز با شرکت در دور دوم انتخابات، آمادگی خود را برای حضور در عرصه های مختلف دفاع از کشور و نظام جمهوری اسلامی نشان می دهند.

مرحله نخست چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه برگزار شد و مسعود پزشکیان و سعید جلیلی با کسب آرا بیشتر نسبت به رقبای دیگر، به مرحله دوم راه یافتند و در این مرحله هر نامزدی که بیشترین آرا را کسب کند رئیس دولت چهاردهم برای چهار سال خواهد بود.

دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ساعت هشت صبح امروز/ جمعه/ پانزدهم تیر ماه آغاز شد و در استان آذربایجان شرقی ۵۰ حوزه انتخابیه با سه هزار و ۱۶۳ صندوق رای گیری برای اخذ رای اختصاص یافته که ۷۳۷ صندوق سیار است .

یکهزار و ۵۸۹ صندوق اخذ رای در آذربایجان شرقی شهری و ثابت بوده و ۳۵ صندوق سیار شهری نیز پیش بینی شده است.

۵۰ هزار نفر نیروی اجرایی کار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان را بر عهده دارند.

نظر شما