شناسهٔ خبر: 67521327 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

برگزاری بدون مشکل فرایند رای گیری در اصفهان

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: فرایند اخذ رأی در تمامی شعب استان بدون مشکل در حال انجام است. رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: فرایند اخذ رأی در تمامی شعب استان بدون مشکل در حال انجام است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری، رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان با حضور در شعبه اخذ رأی مجتمع مطبوعاتی اصفهان پس از آنکه رای خود را به صندوق انداخت و اظهارکرد: رای گیری مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح همزمان سراسر ایران در استان اصفهان آغاز شد و تاکنون مشکلی گزارش نشده است.

وی ادامه داد: شعب ثابت و سیار در حال رای گیری از مردم استان هستند و انتخابات ذیل چهار راهبرد اساسی مقام معظم رهبری در حال برگزاری است.

جان‌نثاری ضمن اشاره به حضور خود در شعبه اخذ رای مستقر در مجتمع مطبوعاتی اصفهان، گفت: از حضور هنرمندان اصفهان در این شعبه بسیار خرسند هستم و شور و حال بسیار خوبی در تمامی شعب از جمله این شعبه اخذ رأی وجود دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان اضافه کرد: از هم استانی های عزیز درخواست می‌کنیم در ساعات اولیه با حضور در شعب پیش‌بینی شده در سراسر استان، رای خود را به صندوق بیندازند و در تعیین سرنوشت خود سهیم باشند.

وی اضافه کرد: امیدوار هستیم با حضور حماسی مردم شاهد انتخابات باشکوهی باشیم و سرنوشت بسیار خوبی برای مردم رقم بخورد.

انتهای پیام 

نظر شما