شناسهٔ خبر: 67519398 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کسی را انتخاب کنید که برای حل مشکلات شب و روز نشناسد+ فیلم

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مردم می‌دانند باید فرد اصلح را انتخاب کنند که دلسوز اسلام باشد و با همه وجودش برای مردم و رفع مشکلات مردم در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و علمی شبانه‌روز نشناسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان صبح امروز در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران با حضور در یکی از شعب، رأی خود را به صندوق انداخت.

کرمی پس از شرکت در انتخابات در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه همه عوامل اجرایی و مسئولان نظارتی پای کار هستند تا انتخابات با دقت و سلامت کامل در سیستان و بلوچستان برگزار شود، اظهار داشت: رأی مردم حق‌الناس است همه موظف هستیم با دقت از آرای مردم صیانت کنیم تا دور دوم انتخابات نیز مانند هفته گذشته در سلامت کامل برگزار شود.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: همه بازرسان پای کار هستند و تاکید ویژه شده همه عوامل اجرایی و مجموعه شورای نگهبان در صحنه حضور داشنه باشند و با دقت برنامه‌ها را پیگیری کنند تا ان‌شاءالله انتخابات در سلامت کامل برگزار شود.

وی تاکید کرد: ملت ایران بصیر هستند و به خوبی می‌دانند اگر ایرانی قوی و مقتدر می‌خواهیم باید در انتخاب سرنوشت کشورمان سهیم باشیم. مردم بصیر می‌دانند باید فرد اصلح را انتخاب کنند که دلسوز اسلام باشد و با همه وجودش برای مردم و رفع مشکلات مردم در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و علمی شبانه‌روز نشناسد.

.


تلاش 252 تیم شرکت برق سیستان و بلوچستان جهت برگزاری انتخابات

محمد رئیسی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: در حال حاضر 252 تیم‌ عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان آماده‌باش کامل هستند و تمام توان خود را برای تامین برق مطمئن و پایدار مراکز انتخاباتی به کار گرفته‌‌اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان گفت: لغو تمامی مرخصی‌ها، استفاده از مولدهای اضطراری، بازدید از مراکز اخذ رأی، برگزاری نشست‌ها و جلسات توجیهی و کنترل و سرویس شبکه‌های توزیع از جمله اقدامات انجام شده برای تامین برق پایدار مراکز انتخاباتی است.

وی ادامه داد: تمامی نیروهای ستادی، مدیریتی، گروه‌های حراستی و عملیاتی با ناوگان مجهز به منظور حفاظت از تاسیسات توزیع برق و رفع معایب احتمالی در صورت بروز حوادث فنی آماده هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان ضمن دعوت از تمامی مردم این استان جهت حضور در انتخابات، گفت: کارکنان این شرکت علاوه بر تامین برق پایدار مراکز انتخاباتی در حضور باشکوه پای صندوق‌های رأی اقدام می‌کنند.

رئیسی تصریح کرد: شماره تلفن 121 اتفاقات شرکت توزیع نیروی برق این استان، روز برگزاری انتخابات علاوه بر رفع مشکلات مردم به صورت ویژه پاسخگوی حوادث برق خاص شعب انتخاباتی و مراکز مرتبط است.

انتهای پیام/

نظر شما