شناسهٔ خبر: 67518405 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مشارکت مردم؛ سربلندی نظام

محسنی اژه‌ای: رای بالا به رئیس‌جمهور نشان دهنده پشتوانه قوی مردمی اوست

هادی فرهنگ زاد

رئیس قوه قضاییه گفت: هر قدر رای رئیس‌جمهور در انتخابات بالاتر باشد از پشتوانه بیشتر مردمی برخوردار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای با حضور در شعبه مسجد لرزاده و بعد از انداختن رای خود به صندوق گفت: امروز روز سرنوشت سازی برای تعیین رئیس جمهور برای چهار سال آینده کشور است. هر قدر رای رئیس جمهور در انتخابات بالاتر باشد از پشتوانه بیشتر مردمی برخوردار خواهد شد.

وی ادامه داد: اگر با دید ملی و دینی و سیاسی به انتخابات ریاست جمهوری نگاه کنیم و اگر نسبت به سرنوشت  و پیشرفت کشور نظر داشته باشیم باید در این انتخابات شرکت کنیم و فردی که به نظرمان اصلح است را انتخاب کنیم.

رئیس قوه قضاییه افزود: رئیس جمهور مسئولیت‌های متعددی در ساختار سیاسی کشور دارد از جمله رئیس شورای عالی فضای مجازی و رئیس شورای عالی فرهنگی کشور است از این جهت نیز فرصت‌ها و تهدیدات کشور را به خوبی تشخیص می‌دهد و می‌تواند برای آنها تصمیم گیری کند.

محسنی اژه‌ای خاطرنشان کرد: ارتقا یا اصلاح فضای فرهنگی و مجازی به دست رئیس جمهور انجام می‌شود.

رئیس قوه قضاییه ادامه داد: رئیس جمهور رئیس شورای عالی هماهنگی اقتصادی نیز هستند و برای رفع مسائل و مشکلات اقتصادی و معیشتی و محدودیت‌های این حوزه می‌تواند برنامه‌ریزی کند.

وی ادامه داد: . رئیس جمهور، رئیس شورای عالی امنیت ملی و مسئول اجرای قانون اساسی است. رئیس جمهور برای اجرای همه اصول قانون اساسی باید تلاش کند. رعایت حقوق مردم از اصول اساسی قانون اساسی است که رئیس جمهور وظایف مهم نسبت به آن دارد.

محسنی اژه‌ای خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات و گرفتاری‌هایی که به نظر رئیس جمهور می‌رسد و یا در حوزه‌هایی که کشور نیاز به برداشتن گام‌های بلندتری دارد، رئیس جمهور می‌تواند اقدامات موثری انجام دهد اما همه اینها مشروط به مشارکت قوی مردم در انتخابات و رای بالا به رئیس جمهور است.

انتهای پیام

نظر شما