شناسهٔ خبر: 67517840 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مشارکت مردم؛ سربلندی نظام

رئیس‌جمهور آینده اهداف نظام را دنبال کند

کامیار زادفر

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: رئیس‌جمهور آینده باید افراد شایسته و لایق را بکارگیری کرده و اهداف نظام را دنبال کنند.

صاحب‌خبر -

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ۱۵ تیرماه در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در نخستین دقایق رای خود را در حسینیه شهدا به صندوق انداخت و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز مردم ایران در یک امتحان بزرگ شرکت کرده‌اند تا رئیس جمهوری برای ۴ سال آینده انتخاب کنند و امانت بزرگ خود که همان ریاست جمهوری هست را به شخص شایسته و لایقی بدهند.

وی افزود: آنچه مهم است حضور مردم است و ملت بزرگ ایران ثابت کنند که پای آرمان ها و عهدمان با شهدا و شکوه و اقتدار ملی ایستاده و برای آینده مان تلاش می‌کنند.
دری نجف‌آبادی تاکید کرد: ظرفیت‌های داخلی و منطقه‌ای و بین المللی بسیار گسترده است و امید است رئیس جمهور آینده با تلاش مضاعف و بکارگیری افراد شایسته گام های بلندی برای کشور بردارد.

دری نجف آبادی افزود: فردی که به عنوان رئیس جمهور انتخاب می شود باید به تعهدات خود عمل کند و مردم نیز در چارچوب قانون اساسی و آرمان های امام و رهبری پشتیبان وی خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: رئیس جمهور آینده باید افراد شایسته و لایق را بکارگیری کرده و اهداف نظام را دنبال کنند.

انتهای پیام

نظر شما