شناسهٔ خبر: 67520219 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در مازندران:

مردم مازندران زودتر پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مردم مازندران برای مشارکت حداکثری و تعیین سرنوشت کشورشان زودتر پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی، صبح امروز_جمعه پانزدهم تیر_ پس از انداختن رأی خود در صندوق در جمع خبرنگاران با قدردانی از حضور حداکثری مردم در انتخاابت اظهار کرد: خدا را شاکریم که مردم ما به فاصله یک هفته دوبار برای ادای تکلیف شرعی و گرفتن حق خود یعنی انتخابات پای صندوق‌ها حاضر شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه به گفته مقام معظم رهبری اسلامی «شنیدم شور و شوق مردم در این مرحله بیشتر است که اگر چنین باشد خرسندکننده است»، افزود: با حضور مردم استان در پای صندوق‌های رأی آن‌هم در نخستین ساعات رأی‌گیری، احساس می‌کنیم که شور و شوق در این مرحله بیشتر است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه به فرموده امام راحل (ره) میزان رأی ملت است و هر کس را که ملت انتخاب کنند همان برای ما ملاک است و آن شخص رئیس‌جمهور همه ما خواهد بود، گفت: هر عزیزی که انتخاب می‌شود این موقعیت را به عنوان امانت حفظ کند و وظیفه خود را در قبال مردم بتواند به نحو احسن انجام دهد و رضایت مردم را بتواند جلب کند.

محمدی‌لائینی با اشاره به اینکه توصیه ما این است که مانند نماز اول وقت، در ساعات اولیه رأی داده شود، عنوان کرد: زودتر بیایند و این حق خود را استیفا کنند و تکلیف خود را ادا کنند و سرنوشت مملکت را با تعیین رئیس‌جمهور و رأی خود معین کنند.

وی ادامه داد: الحمدلله جوانان ما هم نشان دادند که جلوتر و فراتر از توصیه حرکت می‌کنند و فهم و بصیرتشان بسیار بالاست و آنها هم باید بدانند آینده این مملکت متعلق به آنهاست و به ارث می‌برند و با آرای خود می‌توانند کسانی را که مقدرات کشور در اختیارشان قرار می‌گیرد، تعیین کنند.

نظر شما