شناسهٔ خبر: 67517223 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دستگیری سارق بدل انداز دستگیری سارق بدل انداز

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری یک سارق که به شیوه بدل اندازی از واحد‌های صنفی طلافروشی کلاهبرداری انجام می‌داد خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ امیر هوشنگ امیری سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار داشت: پیرو اخبار واصله مبنی بر یک فقره بدل اندازی به یکی از طلافروشی‌ها در محدوده حوزه استحفاظی کلانتری ۱۰۲ پاسداران، شناسایی و دستگیری این فرد کلاهبردار در دستور کار تیم عملیات کلانتری قرار گرفت.

وی بیان کرد: با بررسی این کلاهبرداری مشخص گردید فردی حدودا ۴۰ ساله برای فروش یک عدد شمس طلا به طلافروشی مراجعه که با فریب متصدی مغازه یک عدد شمش تقلبی با روکش طلا را به وی فروخته و پس از دریافت وجه از محل خارج شده است که عوامل تجسس کلانتری با رصد دوربین‌های مداربسته واحد صنفی و اقدامات فنی پلیسی، هویت متهم را شناسایی و مشخص شد که متهم حرفه‌ای و سابقه دار می‌باشد. 

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: ماموران با شیوه‌های نوین پلیسی مخفیگاه متهم را کشف نموده و پس از اخذ دستور قضایی وارد مخفیگاه شده و موفق به دستگیری متهم و کشف حدود نیم کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک مقداری طلا‌های بدلی که برای فروش به واحد‌های صنفی آماده نموده بود کشف شد.

سرهنگ امیری با اشاره به سوابق متهم در امر سرقت در پایان خاطر نشان کرد: تاکنون ۲ نفر از شکات شناسایی که از این شکات ۷ میلیارد ریال به این شیوه کلاهبرداری شده و تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم و شناسایی مالباختگان و شکات دیگر در دستور کار پلیس قرار گرفت.

نظر شما