شناسهٔ خبر: 67517017 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

همزمان با سراسر کشور

صندوق‌های اخذ رأی در مهاباد توزیع شد

مهاباد- ایرنا- ۱۴۴ صندوق‌ اخذ رأی برای دور دوم چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، از ساعت پنج صبح در مهاباد توزیع شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار ویژه مهاباد صبح روز جمعه در بین خبرنگاران اظهار کرد: توزیع صندوق های اخذ رای با حضور نماینده شعبات از فرمانداری این شهرستان آغاز و برای راه اندازی روند رای گیری روانه محل استقرار خود شدند.

حسن عباسی بیان کرد: ۱۴۴ شعبه اخذ رای در سطح شهرستان برای دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری پیش‌بینی شده که در راستای تسهیل و دسترسی راحت شهروندان و رای دهندگان، سه شعبه انتخاباتی نسبت به انتخابات اسفند سال گذشته اضافه شده است.

وی با بیان اینکه در این دوره ۲ هزار و ۵۹۲ نفر عوامل اجرایی روند برگزاری انتخابات را در شهرستان مهاباد برعهده دارند، اضافه کرد: ۷۷ شعبه در سطح شهر مهاباد، ۴۰ صندوق در بخش مرکزی و ۲۷ صندوق نیز در بخش خلیفان در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: همچنین چهار شعبه ثابت در شهر گوگ تپه، یک شعبه ثابت در شهر خلیفان و همچنین ۱۲ شعبه ثابت در سطح روستاهای توابع و مابقی نیز سیار هستند.

عباسی اظهار امیدواری کرد که با توجه به فراهم‌بودن تمامی تمهیدات، تجهیزات و امکانات در حوزه انتخابیه شهرستان مهاباد شاهد برپایی باشکوه انتخابات و حضور حداکثری مردم همیشه در صحنه این شهرستان در پای صندوق‌های رای باشیم.

صندوق‌های اخذ رأی در مهاباد توزیع شد

وی با تاکید به ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات بیان کرد: انتخابات یکی از سنگرهای مقابله با دشمنان است که حضور حداکثری پای صندوق های رای بدخواهان این نظام را نا امید خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، امروز جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور در مهاباد نیز آغاز می شود.

شهرستان مهاباد ۲۶۰ هزار نفر جمعیت دارد که از این تعداد ۱۷۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

نظر شما