شناسهٔ خبر: 67518287 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار مهاباد:

۱۴۴ شعبه اخذ رای برای در دوم انتخابات در مهاباد توزیع شد

ارومیه- فرماندار ویژه مهاباد گفت: ۱۴۴ شعبه اخذ رای در سطح شهرستان برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری توزیع شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حسن عباسی صبح جمعه در حاشیه آغاز رأی گیری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در مهاباد در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در دومین مرحله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۷۷ شعبه در سطح شهر مهاباد، ۴۰ صندوق در بخش مرکزی و ۲۷ صندوق نیز در بخش خلیفان در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: همچنین چهار شعبه ثابت در شهر گوگ تپه، یک شعبه ثابت در شهر خلیفان و همچنین ۱۲ شعبه ثابت در سطح روستاهای توابع و مابقی نیز سیار هستند.

عباسی با بیان اینکه در این دوره ۲ هزار و ۵۹۲ نفر عوامل اجرایی روند برگزاری انتخابات را در شهرستان مهاباد برعهده دارند، اضافه کرد: ۷۷ شعبه در سطح شهر مهاباد، ۴۰ صندوق در بخش مرکزی و ۲۷ صندوق نیز در بخش خلیفان در نظر گرفته شده است.

عباسی اظهار امیدواری کرد که با توجه به فراهم‌بودن تمامی تمهیدات، تجهیزات و امکانات در حوزه انتخابیه شهرستان مهاباد شاهد برپایی باشکوه انتخابات و حضور حداکثری مردم همیشه در صحنه این شهرستان در پای صندوق‌های رأی باشیم.

دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، امروز جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور در مهاباد نیز آغاز می‌شود.

نظر شما