شناسهٔ خبر: 67514179 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

استاندار کرمانشاه از مردم برای حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد

استاندار کرمانشاه با دعوت از مردم برای حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی، گفت: رأی مردم اثرگذار است؛ رأی مردم ریل‌گذاری‌های آینده کشور را ترسیم می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی امروز _ پنجشنبه چهاردهم تیر _ در نشست خبری با خبرنگاران با دعوت از مردم برای حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در ۱۵ تیرماه، اظهار کرد: یک انتخاب سرنوشت‌ساز را پیشرو داریم.

وی از اثرگذاری مهم رئیس‌جمهور در سرنوشت داخلی و خارجی کشور سخن گفت و افزود: در طول عمر پر برکت نظام رئیس‌جمهورهای متفاوتی را تجربه کرده‌ایم که همه گواه از اثرگذاری رأی مردم دارند.

استاندار کرمانشاه تأکید کرد: رأی مردم اثرگذار است و این رأی مردم است که ریل‌گذاری‌های آینده کشور را ترسیم می‌کند.

وی با تأکید بر دقت آگاهانه در انتخاب رئیس‌جمهور آینده کشور، خاطرنشان کرد: استانداری کرمانشاه در انتخابات پیشرو مجری فعال و بی‌طرف است و به تعبیر مقام معظم رهبری شرعاً و قانوناً آرای مردم را حق‌الناس دانسته و امانت‌دار آن است.

صحرایی با اشاره به فعالیت ۳۲ هزار نفر عوامل اجرایی در فرایند چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در استان، گفت: برای انتخابات فردا یک هزار و ۶۳۵ صندوق رأی آماده اخذ آرای مردم استان است.

وی از استحکام ویژه رأی‌گیری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سخن گفت و ادامه داد: هر نامزد می‌تواند نماینده‌ای برای پای صندوق رأی معرفی کند، البته طبق ضوابط قانونی بدون هیچ‌گونه دخالتی بر همه فعالیت‌های شعبه می‌توانند نظارت داشته باشند و نظارت خود را به ستاد انتخاباتی نامزد موردنظرش گزارش دهد.

استاندار کرمانشاه از آمادگی کامل استان کرمانشاه برای برگزاری دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری خبر داد و افزود: امیدواریم بدون هیچ حاشیه روز شنبه نامزد منتخب مردم معرفی شود.

وی انتخاب مردم را مورداحترام دانست و گفت: همه باید برای پیشرفت و تعالی استان و کشور به منتخب مردم کمک کنیم.

صحرایی در پایان عرایض خود تقاضایی از ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست‌جمهوری در رابطه با برگزاری مراسم‌های شادی پس از اعلام نتایج داشت و افزود: شنبه اول محرم است و مردم این ماه را به‌عنوان رکن اعتقادی موردتوجه و احترام دارند، لذا از ستادها درخواست می‌شود؛ در هر شرایطی توجه به روحیه دینی مردم را موردتوجه قرار دهند.

نظر شما