شناسهٔ خبر: 67513443 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دستگیری اوباش وحاملان سلاح سرد در بهارستان

بهارستان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از اجرای طرح ضربتی مقابله با اوباش و حاملان سلاح سرد و دستگیری ۱۹۶ نفر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس، سرهنگ مجید عسکری نیا روز پنجشنبه با اشاره به اجرای طرح ضربتی مقابله با اوباش و حاملان سالاح سرد در شهرستان بهارستان در سه ماه اول سال، اظهارداشت: طرح امنیت محله محور با رویکرد تامین آسایش و آرامش عمومی در محله های جرم خیز بهارستان با هماهنگی مرجع قضائی اجراء و اوباشی که اقدام به شرارت می کردند، مورد شناسایی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان ادامه داد: این طرح با مشارکت رده های مختلف انتظامی به اجرا درآمد و در جریان اجرای آن، ۴۶ نفر اوباش و ۱۵۰ نفر حاملان سلاح سرد در این طرح دستگیر شدند.

سرهنگ عسکری نیا با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده جرائمی از قبیل شرارت، تخریب اموال عمومی، ایجاد مزاحمت، استفاده از سلاح سرد، نگهداری و توزیع مواد مخدر، شرکت در نزاع های دسته جمعی در پرونده کیفری خود دارند؛ تصریح کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری سارق مشاعات و اقرار به ۱۰ فقره سرقت در شهریار

سرهنگ پیمان فتاحی فرمانده انتظامی شهرستان شهریار در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت اموال موجود در مشاعات مجتمع‌های مسکونی در برخی مناطق شهرستان شهریار، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: اداره یکم پایگاه آگاهی با انجام اقدامات پلیسی در سطح حوزه و اخذ اطلاعات مفید از مالباختگان و بررسی موقعیت سرقت ها موفق به شناسائی و دستگیری یک سارق اماکن خصوصی در شهریار شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار گفت: سارق دستگیر شده در تحقیقات و بازجوئی پلیس به ۱۰ فقره سرقت مشاعات ساختمانی اعتراف کرد.

دستگیری سارقان سیم برق با ۲۸ فقره سرقت در رباط کریم

تیمور کلانتری در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم های برق در شهرستان رباط کریم، دستگیری سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۱ رباط کریم با انجام اقدامات پلیسی، موفق به شناسائی و دستگیری یک سارق سابقه دار در رباط کریم شدند که برای رسیدگی بیشتر در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجوئی های پلیس، به همدستی ۲ نفر دیگر در سرقت ها اعتراف که در یک عملیات پلیسی ۲نفر نیز دستگیر که به ۲۸ فقره سرقت اعتراف کردند.

نظر شما