شناسهٔ خبر: 67512176 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

۱۴۴۹ شعبه اخذ رأی در مرحله دوم نیز میزبان مشارکت مردم استان هستند

دبیر ستاد انتخابات هرمزگان ضمن دعوت از مردم شریف استان برای فریضه حضور در دومین مرحله انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از آمادگی کامل ۱۴۴۹ شعبه اخذ رأی جهت میزبانی از مشارکت مردم خبر داد . دبیر ستاد انتخابات هرمزگان ضمن دعوت از مردم شریف استان برای فریضه حضور در دومین مرحله انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از آمادگی کامل ۱۴۴۹ شعبه اخذ رأی جهت میزبانی از مشارکت مردم خبر داد .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان،صبح امروز پنجشنبه ۱۴ تیرماه، محمدجواد خجسته دبیر ستاد انتخابات هرمزگان با اشاره به آمادگی کامل استان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، ضمن دعوت از مردم شریف استان جهت حضور در پای صندوق رأی،گفت: مردم ولایتمدار هرمزگان همواره در صف اول عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری بوده اند و فردا در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری نیز در عمل به فریضه حضور، مشارکت حداکثری خود را به رخ دشمنان خواهند کشید.

وی با اشاره به آمادگی کامل استان برای برگزاری باشکوه مرحله دوم انتخابات، عنوان داشت: تمامی ۱۴۴۹ شعبه در خدمت مردم خواهند بود تا با امنیت خاطر و در کمترین زمان ممکن رأی ارزشمند خود را به صندوق‌ها بیندازند.

دبیر ستاد انتخابات هرمزگان با تاکید بر اینکه دستگاه‌های احرازهویت همه بروزرسانی و به شعب تحویل شده است، اظهارداشت: در این مرحله از انتخابات ۵۴۶ نفر بعنوان هیأت اجرایی شهرستان و بخش همچنین بیش از ۲۰هزار نفر بعنوان اعضاء شعب در سمت‌های نماینده فرماندار، ناظر و منشی درقالب ستاد، امر مهم ثبت و امانتداری آراء مردم را برعهده دارند و تعرفه‌های جدید نیز به میزان لازم دراختیار شعب قرارگرفته است.

خجسته از مردم سراسر استان هرمزگان خواست باتوجه به گرمای هوا در ساعات اولیه به شعب مراجعه کنند و ادامه داد: طبق اعلام ستاد انتخابات کشور روز جمعه از ساعت ۸صبح رأی‌گیری آغاز و تا ساعت ۱۸ نیز ادامه خواهد داشت و ساعات اولیه بهترین فرصت برای مشارکت مردم است چراکه موکول شدن حضور به ساعات عصرگاهی موجب ازدحام و کمی معطلی خواهد بود.   

گفتنی است مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۱۵ تیرماه برگزار می‌شود و ۲ نامزد ریاست جمهوری تا ساعت ۸صبح امروز چهاردهم تیرماه فرصت داشتند تبلیغات خود را انجام دهند. 

نظر شما