شناسهٔ خبر: 67513229 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

قیومی مطرح کرد؛

فراهم شدن امکان رای گیری از صاحبان شناسنامه‌های قدیمی

مهر

فرماندار تهران گفت: امکان رای گیری از شهروندانی که با شناسنامه‌های قدیمی به شعب اخذ رأی مراجعه می‌کردند فراهم شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران با اشاره به پیگیری لزوم حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی اظهار داشت: در دور نخست برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره انتخاب ریاست جمهوری، موضوع رفع مشکل شهروندانی که با شناسنامه‌های قدیمی به شعب اخذ رأی مراجعه می‌کردند در دستور کار ستاد انتخابات فرمانداری تهران قرار گرفت، بر این اساس مراکز پاسخگویی و استعلام ثبت احوال آماده ارائه کد ملی به این افراد از طریق تماس تلفنی خواهند بود.

معاون استاندار تهران افزود: با همکاری اداره کل ثبت احوال استان تهران و فرمانداری تهران ۴ شعبه در راستای اخذ استعلامات آنلاین برای سهولت در رأی گیری، مستقر و فعال شد.

وی در ادامه با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته در بخش‌های جنوب و غرب کلانشهر تهران تصریح کرد: همشهریان عزیز تهرانی می‌توانند در مناطق شهرری و جنوب تهران با شماره تلفن‌های ۵۵۹۲۴۱۴۰ و ۵۵۹۰۶۷۱۹ و در غرب تهران با شماره تلفن ۶۶۰۴۴۹۵۲ با داخلی ۱۲۱ برای استعلام کدملی تماس حاصل نمایند.

فرماندار تهران افزود: همشهریان عزیز تهرانی در مناطق شرق تهران نیز می‌توانند با شماره تلفن ۳۳۴۳۹۹۷۳ و در منطقه شمال تهران با شماره تلفن ۸۸۳۲۵۵۴۴ برای دریافت کدملی و استعلام آن از اداره کل ثبت احوال استان تهران در شعبه اخذ رأی اقدام کنند.

قیومی در پایان ضمن دعوت از مردم برای شکوه حضور در پای صندوق‌های رأی یادآور شد: همشهریان عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف احتمالی، موضوع را از طریق شماره تلفن ۴۵۵۰۰ هیأت بازرسی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گزارش دهند.

نظر شما