شناسهٔ خبر: 67510974 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

«برجام؛ هماوردی گفتمان‌های رسانه‌ای» منتشر شد؛

واکاوی برجام در کانتکست رسانه‌های داخلی/ تاریخ تعامل برجام و رسانه

کتاب «برجام؛ هماوردی گفتمان‌های رسانه‌ای» تالیف پویا نعمت‌ اللهی از سوی نشر نی منتشر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا کتاب «برجام؛ هماوردی گفتمان‌های رسانه‌ای» تالیف پویا نعمت اللهی از سوی نشر نی به بازار کتاب آمد.

پژوهش حاضر با هدف واکاوی برجام در کانتکست رسانه‌های داخلی صورت گرفته است. در این معنا یکی از حوزه‌هایی که به پدیده برجام به مفهوم عام گفتمانی آن واکنش نشان داده، رسانه‌ها هستند. رسانه‌ها که خود بازتاب‌دهنده جریان‌های مرتبط با مسئله برجام بودند در منازعه‌ای گفتمانی برجام را در دال مرکزی دیالوگ خود قرار داده و صحنه‌ای از معارضه را له یا علیه کنش‌های پیوستار برجام رقم زدند. در این میان مطالعه‌ای که بتواند این صحنه هماوردی گفتمانی را به تصویر بکشد، شاید از ضرورت‌های شناختی تام این پیوستار بود. در اثری که پیش روی شماست سعی شده تا همگرایی و واگرایی گفتمان رسانه‌ای برجام مورد توجه قرار گیرد.

کتاب حاضر پژوهشی آکادمیک است که، به مثابه یک ضرورت و اولویت و با دغدغه مطالعه کنش‌ها و واکنش‌های گفتمانی رسانه، از بدو خلق برجام تا مقطع خروج آمریکا از آن به منظور ثبت در تاریخ تعامل برجام و رسانه صورت گرفته است.

کتاب «برجام؛ هماوردی گفتمان‌های رسانه‌ای» تالیف پویا نعمت اللهی با ۲۱۰ صفحه و بهای ۲۳۰ هزار تومان از سوی نشر نی به بازار کتاب آمد.

نظر شما