شناسهٔ خبر: 67512677 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

نماینده مجلس خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد:

حرمت صندوق رای را حفظ کنیم تا آیندگان ما را هرزه‌ها و فاحشه‌های سیاسی نخوانند + فیلم

نماینده مجلس خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد: نماینده مجلس خبرگان رهبری در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خیانت به صندوق رای خیانت به ناموس سیاسی و اجتماعی نظام جمهوری اسلامی است، خیانت به رای مردم، خیانت به حقوق امتی است که انقلاب کردند، خیانت به حقوق انسان هایی است که برای انقلاب خون دادند و خیانت است به نسل های آینده‌ای که خواهند آمد. بیایید حرمت این صندوق را حفظ کنیم تا آیندگان ما را به عنوان هرزه‌ها و فاحشه های سیاسی نخوانند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، آیت الله ملک حسینی نماینده مجلس خبرگان رهبری در استان کهگیلویه و بویراحمد، در خصوص اهمیت سلامت و امنیت صندوق های رای مردم استان، بعد از نارضایتی های عمومی و ارسال نامه اعتراضی مردم به استاندار، در اثر گزارش بروز تخلفاتی توسط تعدادی از عوامل برگزاری انتخابات، در برخی از صندوق های رای انتخابات ریاست جمهوری در این استان مطالبی را به شرح زیر بیان کرد.

وی گفت: از برخی از استان‌ها نامه‌ای روی برخی از صفحات مجازی برای حقیر ارسال شد، خواندم و چقدر دلم سوخت که از استان دیگری نامه را فرستادند یعنی این نامه در همه جای کشور پخش شده بود و نامه‌ای بود خدمت استاندار محترم. آرزو داشتم که دروغ باشد بر همین آرزو هم هستم و خدا کند که دروغ باشد. اما اگر راست باشد بسیار شرم‌آور است.

آیت الله ملک حسینی یادآور شد: خیانت به صندوق رای خیانت به ناموس سیاسی و اجتماعی نظام جمهوری اسلامی است، خیانت به رای مردم، خیانت به حقوق امتی است که انقلاب کردند، خیانت به حقوق انسان هایی است که برای انقلاب خون دادند و خیانت است به نسل های آینده‌ای که خواهند آمد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: بیایید حرمت این صندوق را حفظ کنیم تا آیندگان ما را به عنوان هرزه‌ها و فاحشه های سیاسی نخوانند. هر کسی به ناموسش خیانت کند به عنوان هرزه‌گری و فاحشه‌گری در تاریخ شناخته می‌شود. باید این صندوق‌ها را صیانت کرد در غیراینصورت فریب است، دروغ است، خیانت است، ضایع شدن حق است، بی حرمت کردن دوست خودتان است؛ چون اگر در یکی دو سه صندوق تخلفی صورت گرفته باشد (عرض کردم اگر راست باشد) و اگر دو سه مورد را مردم ببینند تعمیم می‌دهند و اگر تعمیم دهند هم آبروی دوست تو می‌رود.

وی ادامه داد: بگذار مردم احساس کنند که سلامت و امنیت صندوق‌ها حفظ خواهد شد و می‌دانیم در کنار عنوان‌هایی از دروغ و فریب و نفاق و خیانت بدترین اتفاق بی‌اعتماد کردن مردم به صندوق‌ها است. اگر فردا کسی نیامد به بهانه اینکه اعتماد ندارم خدا شاهد است ما نسل های قبل هیچ پاسخی در برابر خدای متعال نداریم.

آیت الله ملک حسینی خاطرنشان کرد: مردم باید در کنار انقلاب باشند خدای متعال با آمدن مردم و با بودن مردم  از انقلابی که خون های پاکی در مسیر آن و برای رسیدن به اهداف آن ریخته شده است صیانت می‌کند. نصیحت می کنم مسئولان را (خودم هم مسئولم) که مبادا برای رضایت کسی و موفقیت کسی کاری کنیم که خدا ناراضی باشد.

mp4
انتهای پیام/

نظر شما