شناسهٔ خبر: 67510782 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دادستان کرمان:

هرگونه تجمع انتخاباتی بدون اجازه شورای تأمین ممنوع است

فاطمه افضلی

دادستان کرمان بر عدم برگزاری تجمعات غیرقانونی توسط هواداران نامزدهای انتخاباتی تأکید کرد و گفت: پس از اعلام نتایج، هرگونه تجمعی بدون اجازه شورای تأمین ممنوع است.

صاحب‌خبر -

مهدی بخشی امروز ۱۴ تیرماه در گفت و گوی رسانه‌ای مشارکت حداکثری، سلامت و انتخاب اصلح را به ‌عنوان سه راهبرد اساسی برشمرد و ضمن دعوت از مردم همیشه در صحنه استان کرمان برای شرکت در این انتخابات حساس اظهار کرد: در این راستا همه دستگاه‌های اجرایی موظف به انجام وظایف خود و فراهم کردن زمینه‌ها و زیرساخت‌های لازم برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر انتخابات سالم و پرشور هستند.

وی افزود: تمامی عوامل اجرایی به همراه نهادهای نظارتی، امنیتی و ضابطان از ابتدای صبح و آغاز روند رأی‌گیری در شعب مختلف حضور می‌یابند و بر روند برگزاری انتخابات نظارت میدانی، تخصصی و دقیق خواهند داشت تا انتخاباتی در تراز انقلاب اسلامی را شاهد باشیم.

دادستان کرمان بر عدم برگزاری تجمعات غیرقانونی توسط هواداران نامزدهای انتخاباتی تأکید و عنوان کرد: پس از اعلام نتایج، هرگونه تجمعی بدون اجازه شورای تأمین ممنوع است.

وی به مردم، هواداران و اعضای ستادهای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در دور دوم برگزاری انتخابات توصیه کرد: ضمن تمکین به قانون از تهمت و تخریب نامزد مقابل خودداری کنند و موارد خلاف قانون و هر گونه موارد مشکوک امنیتی را به پلیس (١١٠) ، اداره اطلاعات (١١٣)  و سازمان اطلاعات سپاه (١١۴) اطلاع دهند.

انتهای پیام

نظر شما