شناسهٔ خبر: 67510714 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

استاندار سیستان و بلوچستان:

عاملان شهادت دو نفر از دست‌اندرکاران انتخابات به سزای اعمالشان خواهند رسید

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: خبر شهادت دو نفر از نیروهای دست‌اندرکار در امر انتخابات در جمعه گذشته به دست اشرار کوردل کام همه ما را تلخ کرد اما عاملان این جنایت شناسایی شده‌اند و به سزای عملشان خواهند رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی استانداری، محمد کرمی در کارگروه مولدسازی دارایی‌های دولت استان اظهار کرد: حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در واقع یک نه محکم به دشمن است و باعث می‌شود همه برنامه‌ریزی‌های دشمن بر علیه نظام جمهوری اسلامی نقش بر آب شود.

وی با بیان اینکه انتخابات یک فرصت است و باید از این فرصت استفاده کرد، افزود: سلامت و امنیت انتخابات بسیار مهم است و همه دستگاه‌های اجرایی به عنوان مجریان و برگزارکنندگان انتخابات با تأمین امکانات مورد نیاز باید کمک کنند که یک انتخابات پرشور و در عین سلامت و امنیت برگزار شود.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان داشت: خبر شهادت دو نفر از نیروهای دست‌اندرکار در امر انتخابات در جمعه گذشته به دست اشرار کوردل کام همه ما را تلخ کرد اما عاملان این جنایت شناسایی شده‌اند و به سزای عملشان خواهند رسید.

کرمی اظهار کرد: این تحرکات ناجوانمردانه و برخورد دوگانه غرب در امر برگزاری انتخابات و توهین خودفروخته‌ها به رأی دهندگان در پای صندوق‌های رأی در خارج از کشور نشان از درماندگی دشمن در برابر نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی عنوان کرد: با همه این سنگ‌اندازی‌ها و فرازونشیب‌ها، آینده روشن و از آن اسلام عزیز و انقلاب اسلامی خواهد بود.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مولدسازی فرصتی مغتنم برای توسعه و تأمین نیازمندی‌های استان است، افزود: بحث مولدسازی موضوع مهمی است که پیگیری‌ها و جلسات متعددی در جهت اجرای آن انجام شده است اما این روند در استان سیستان و بلوچستان در مقایسه با سایر استان‌ها نیاز به تلاش بیشتری دارد.

کرمی گفت: موارد مصوب در این حوزه باید به طور جدی و با سرعت اجرایی شود و گزارش اقدامات انجام شده ارائه شود.

وی در پایان تاکید کرد: سلامت در اجرای روند مولدسازی بسیار مهم است و همه مراحل اجرایی باید در عین شفافیت اجرا و مناقصات مربوط در سلامت کامل و با اطلاع‌رسانی عمومی برگزار شود.

نظر شما