شناسهٔ خبر: 67509620 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ثبت احوال زنجان آماده ارائه خدمات در روز انتخابات است

زنجان - ایرنا - مدیرکل ثبت احوال استان زنجان گفت: ادارات و دفاتر پیشخوان ثبت احوال در سراسر استان از زمان آغاز رای گیری تا پایان انتخابات دایر بوده و آماده پاسخگویی به مراجعه کنندگان هستند.

صاحب‌خبر -

مهدی ژاله چیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به آمادگی ادارات تابعه ثبت احوال استان در روز انتخابات، افزود: به جهت فراهم کردن شرایط حضور حداکثری مردم در انتخابات، ادارات و دفاتر پیشخوان در روز انتخابات فعال است.

وی اضافه کرد: ادارات این آمادگی را دارند که اگر مدارک هویتی شهروندی مشکلی دارد بتواند در همان روز آن را برطرف کرده و در انتخابات شرکت کند.

این مسوول ادامه داد: افرادی که شناسنامه آنها نیاز به تعویض دارد در این فرصت باقی مانده به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان همراه داشتن شناسنامه عکس دار و شماره ملی یا کارت هوشمند ملی را ضروری عنوان کرد و یادآور شد: نزدیک به ۱۰ هزار کارت هوشمند ملی در دفاتر پیشخوان آماده تحویل است.

وی اظهار داشت: متقاضیانی که پیامک صدور و تحویل کارت را دریافت کرده اند با توجه به پیش رو بودن دور دوم انتخابات ریاست جمهوی برای دریافت کارت خود اقدام کنند.

مدیر کل ثبت احوال استان زنجان خاطر نشان کرد: افرادی که به هر دلیل پیامک دریافت نکرده اند می توانند با تلفن همراه خود و وارد کردن کد دستوری ۴*۶۰۹۰#* یا با مراجعه به سایت ncr.ir از وضعیت کارت هوشمند خود مطلع شوند.

دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فردا جمعه ۱۵ تیرماه در سراسر کشور برای انتخاب نهمین رئیس جمهور برگزار می شود.

نظر شما