شناسهٔ خبر: 67509406 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مدیرکل بنادرودریانوردی امیرآباد :

افزايش 16درصدي تردد شناورها در سه ماهه نخست سال جاري به بندراميرآباد

صاحب‌خبر -
افزايش 16درصدي تردد شناورها در سه ماهه نخست سال جاري به بندراميرآباد

خبرگزاری آریا- مدیرکل بنادرودریانوردی امیرآباد ،با ارائه خدمات مطلوب و ایمنی در مسیر تردد شناورها در سه ماهه نخست سال جاری بیش از 341 فروند شناور های تجاری به بندر امیرآباد تردد داشته اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد 16 درصدی برخوردار است.

به گزارش خبرنگارآریادرساری، محمدعلی موسی پور گرجی با اعلام این خبر گفت ، در سه ماهه نخست سال جاری با تردد 341 فروندی شناور به بندر امیرآباد ،آمار ها  رشد 16 درصدی را در مقایسه بامدت مشابه سال قبل نشان می دهد که از دلایل مهم رغبت تجار و صاحبان کالا ها به این بندر ایجاد زیر ساخت های لازم برای نگهداری کالاهای اساسی و بهره مندی از شقوق مختلف حمل و نقل در این بندر می باشد.

مدیر کل بنادر و دریانوردی امیرآباد بیان داشت : بندر امیرآباد با ظرفیت اسمی 7و نیم میلیون تن و 15 پست اسکله فعال جهت پهلوگیری انواع شناورها در کنار تجهیزات مدرن تخلیه و بارگیری و تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری دریایی توانسته است با اقدامات لازم جهت هیدروگرافی و لایروبی و ایجاد مسیر دسترسی ایمن برای شناورها این رکورد را  به ثبت برساند.

موسی پورهمچنین به دانش و توان نیروهای مجرب این بندر خصوصا در زمینه تخصصی دریایی اشاره کرد که با رصد وپایش به موقع مسیرها، نقشه ها و  اقدامات لازم توانسته اند زمان انتظار کشتی ها را کاهش داده و علاوه بر اارائه خدمات مناسب میزان رضایت مشتریان ، صاحبان کالا و مالکان کشتی را به همراه داشته باشد.

وی درتشریح دلایل افزایش ورودی شناورهای تجاری به بندر امیرآباد اظهار داشت : زیرساخت های بندری، ارتقا نرم تخلیه و بارگیری ، افزایش میزان تعامل ، احصاء چالش ها و رفع موانع پیش روی تجار و صاحبان کالا از جمله دلایل افزایش تردد کشتی های به بندر امیرآباد محسوب می شود.

مدیرکل بندر امیرآباد در پایان به برنامه ریزی و اقدامات لازم جهت رفع دغدغه های صاحبان کالا پرداخت و افزود : درصدد ارتقاء تجهیزات تخلیه و بارگیری هستیم که علاوه بر سرعت تخلیه و بارگیری انواع کالا و استاندارد سازی مدت زمان سرویس دهی به شناورها، رضایت مطلوب را هم برای  ذی نفعان فراهم نماییم

 

 

نظر شما