شناسهٔ خبر: 67508778 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس ستاد انتخابات استان یزد:

بیش از ۱۴ هزار نفر کار برگزاری انتخابات در یزد را انجام می‌دهند

رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: بیش از ۱۴ هزار نفر از عوامل اجرایی، نظارتی و حافظان صندوق‌های رأی کار برگزاری انتخابات را انجام خواهند داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط‌عمومی استانداری یزد، علی اکبر عزیزی اظهار کرد: همه امکانات و پشتیبانی‌های لازم تدارک دیده شده تا انتخابات باشکوهی در استان یزد برگزار شود و ۸۷۰ شعبه اخذ رأی شامل ۶۸۲ شعبه ثابت و ۱۸۲ شعبه سیار در نظر گرفته شده است.

وی افزود: مدارک لازم برای رأی‌دهی، شناسنامه یا کارت ملی است و مردم باید با یکی از این مدارک در شعب اخذ رأی حضور پیدا کنند؛ حضور فرد به همراه این مدارک الزامی است و هیچ‌کس حق ندارد با شناسنامه یا کارت ملی دیگران رأی دهد.

رئیس ستاد انتخابات استان یزد با بیان اینکه متولدین پانزدهم تیر ۱۳۸۵ به قبل می‌توانند در این دوره از انتخابات شرکت کنند، تصریح کرد: پیش‌بینی ما این است که مردم یزد بیشتر از دوره نخست در این انتخابات شرکت کنند، همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌فرمایند به مردم یزد اعتماد دارم و یزدی‌ها با حضور پررنگ در پای صندوق‌های رأی اثبات می‌کنند که این اعتماد درست است.

وی گفت: بیش از ۱۴ هزار نفر از عوامل اجرایی، نظارتی و حافظان صندوق‌های رأی کار برگزاری انتخابات را انجام خواهند داد.

رئیس ستاد انتخابات استان یزد افزود: عکس گرفتن از برگه رأی که نام نامزد در آن نوشته شده، به‌طور کامل ممنوع است و نباید در فضای مجازی قرار گیرد، چراکه تخلف انتخاباتی به‌شمار می‌آید.

نظر شما